MP Impact® 2024, czyli drugie spotkanie liderów branży
Już 18 grudnia odbędzie się druga edycja wydarzenia poświęconego analizie zjawisk o istotnym wpływie na branżę spotkań i wydarzeń oraz jej rozwój – MP Impact® 2024: summit, awards, report. Podczas spotkania przeprowadzony zostanie finał konkursu MP Impact Awards® – a jurorzy i publiczność wybiorą zwycięzców.
MP Impact to spotkaniem liderów – praktyków i ekspertów poświęcone analizie sytuacji branży spotkań i wydarzeń w Polsce, trendów i zmian społeczno-gospodarczych oraz poszukiwaniu rekomendacji dotyczących wyzwań stojących przed branżą.
Misją MP Impact® jest wsparcie rozwoju branży spotkań i wydarzeń w Polsce, w oparciu o zaangażowanie działających na jej rzecz liderów. Wydarzenie poświęcone jest wymianie myśli, poglądów i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami biznesu (klienci, agencje, dostawcy usług), administracji, nauki oraz budowaniu synergii tych środowisk w celu rozwoju branży oraz działalności każdego z nich.
W programie MP Impact Summit® znajdą się zagadnienia, dzięki którym podsumujemy rok 2024 i wyciągniemy wnioski, które mogą mieć wpływ na działania w kolejnym roku. Spojrzymy na wyzwania branży z perspektywy mądrej interwencji branżowej, poszukamy inspiracji oraz wynikających z nich praktycznych rozwiązań, które mogłyby znacząco wpłynąć na rozwój branży, wreszcie wymienimy się doświadczeniami i opiniami pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku spotkań i wydarzeń.
Podczas debat i prelekcji omówione zostaną m.in.
- wyzwania przemysłu spotkań w 2024 roku,
- proces i możliwe mechanizmy pozyskiwania organizacji mega wydarzeń przez polskie firmy i do polskich miast w oparciu o analizę procesu pozyskania Międzynarodowego Kongresu Astronautycznego IAC 2027, który odbędzie się w Poznaniu,
- kosztochłonność i czasochłonność procesu organizacji eventu od briefu do ewaluacji,
- skala marnowania jedzenia na eventach i możliwości zmiany zasad organizacji cateringu,
- „budżet węglowy” wydarzeń – jego rozliczanie i rekompensowanie negatywnego wpływu,
- realne wykorzystanie sztucznej inteligencji w event marketingu,
- standardy współpracy, w tym te dotyczące artystów wizualnych,
- najnowsze inwestycje,
- granice otwartości, transparentności i szczerości w biznesie eventowym.
Uczestnikami wydarzenia są czołowi przedstawicie kluczowych sektorów branży spotkań i wydarzeń: klienci (przedstawiciele korporacji, stowarzyszeń, instytucji, urzędów), agencje (eventowe, PCO, TMC, incentive travel), obiekty (sieci hotelowe, obiekty kongresowe, obiekty kultury, areny wielofunkcyjne), dostawcy usług (catering, transport, technika eventowe), convention bureaux i biura marketingu miejsc, naukowcy.
Wśród celów MP Impact są: profesjonalizacja i budowanie wartości branży spotkań i wydarzeń w Polsce oraz promocja tej wartości, podjęcie najważniejszych zagadnień wpływających na funkcjonowanie branży, których analiza pozwoli na lepsze dopasowanie stosowanych rozwiązań i modeli biznesowych, raport dotyczący branży spotkań i wydarzeń w 2024 oraz wypracowanie rekomendacji na kolejne miesiące jej funkcjonowania, wyróżnienie najbardziej wpływowych inicjatyw, kampanii i wydarzeń branżowych realizowanych przez podmioty działające w branży spotkań.
Wydarzenie zakończy uroczystość, podczas której zostaną ogłoszeni laureaci drugiej edycji konkursu MP Impact Awards®.
Druga edycja MP Impact® odbędzie się 18 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
www.mpimpact.pl