MP Impact® 2024, czyli drugie spotkanie liderów branży

Już 18 grudnia odbędzie się druga edycja wydarzenia poświęconego analizie zjawisk o istotnym wpływie na branżę spotkań i wydarzeń oraz jej rozwój – MP Impact® 2024: summit, awards, report. Podczas spotkania przeprowadzony zostanie finał konkursu MP Impact Awards® – a jurorzy i publiczność wybiorą zwycięzców.
 
MP Impact to spotkaniem liderów – praktyków i ekspertów poświęcone analizie sytuacji branży spotkań i wydarzeń w Polsce, trendów i zmian społeczno-gospodarczych oraz poszukiwaniu rekomendacji dotyczących wyzwań stojących przed branżą.
 
Misją MP Impact® jest wsparcie rozwoju branży spotkań i wydarzeń w Polsce, w oparciu o zaangażowanie działających na jej rzecz liderów. Wydarzenie poświęcone jest wymianie myśli, poglądów i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami biznesu (klienci, agencje, dostawcy usług), administracji, nauki oraz budowaniu synergii tych środowisk w celu rozwoju branży oraz działalności każdego z nich.
 
W programie MP Impact Summit® znajdą się zagadnienia, dzięki którym podsumujemy rok 2024 i wyciągniemy wnioski, które mogą mieć wpływ na działania w kolejnym roku. Spojrzymy na wyzwania branży z perspektywy mądrej interwencji branżowej, poszukamy inspiracji oraz wynikających z nich praktycznych rozwiązań, które mogłyby znacząco wpłynąć na rozwój branży, wreszcie wymienimy się doświadczeniami i opiniami pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku spotkań i wydarzeń.
Podczas debat i prelekcji omówione zostaną m.in.

  • wyzwania przemysłu spotkań w 2024 roku,
  • proces i możliwe mechanizmy pozyskiwania organizacji mega wydarzeń przez polskie firmy i do polskich miast w oparciu o analizę procesu pozyskania Międzynarodowego Kongresu Astronautycznego IAC 2027, który odbędzie się w Poznaniu,
  • kosztochłonność i czasochłonność procesu organizacji eventu od briefu do ewaluacji,
  • skala marnowania jedzenia na eventach i możliwości zmiany zasad organizacji cateringu,
  • „budżet węglowy” wydarzeń – jego rozliczanie i rekompensowanie negatywnego wpływu,
  • realne wykorzystanie sztucznej inteligencji w event marketingu,
  • standardy współpracy, w tym te dotyczące artystów wizualnych,
  • najnowsze inwestycje,
  • granice otwartości, transparentności i szczerości w biznesie eventowym.

Uczestnikami wydarzenia są czołowi przedstawicie kluczowych sektorów branży spotkań i wydarzeń: klienci (przedstawiciele korporacji, stowarzyszeń, instytucji, urzędów), agencje (eventowe, PCO, TMC, incentive travel), obiekty (sieci hotelowe, obiekty kongresowe, obiekty kultury, areny wielofunkcyjne), dostawcy usług (catering, transport, technika eventowe), convention bureaux i biura marketingu miejsc, naukowcy.
 
Wśród celów MP Impact są: profesjonalizacja i budowanie wartości branży spotkań i wydarzeń w Polsce oraz promocja tej wartości, podjęcie najważniejszych zagadnień wpływających na funkcjonowanie branży, których analiza pozwoli na lepsze dopasowanie stosowanych rozwiązań i modeli biznesowych, raport dotyczący branży spotkań i wydarzeń w 2024 oraz wypracowanie rekomendacji na kolejne miesiące jej funkcjonowania, wyróżnienie najbardziej wpływowych inicjatyw, kampanii i wydarzeń branżowych realizowanych przez podmioty działające w branży spotkań.
 
Wydarzenie zakończy uroczystość, podczas której zostaną ogłoszeni laureaci drugiej edycji konkursu MP Impact Awards®.

Druga edycja MP Impact® odbędzie się 18 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
www.mpimpact.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl