Forum Branży Eventowej 2025
Największe spotkanie organizatorów wydarzeń już w połowie stycznia. Najbliższa edycja Forum Branży Eventowej (FBE) odbędzie się 15 stycznia w Expo XXI Warszawa.
FBE to coroczne spotkanie branży eventowej oferujące kompleksowy program zaprezentowany na dwóch scenach. Wydarzenie rokrocznie przyciąga ponad 2000 uczestników i ponad 150 wystawców. Jest to niezbędna platforma dla agencji eventowych, agencji marketingowych, agencji PR, klientów końcowych, biur podróży motywacyjnych, wedding plannerów, organizatorów targów, organizatorów kongresów i festiwali. Spotkanie to ma kluczowe znaczenie dla rozwoju kompetencji w zakresie budowy wizerunku firmy, działań sprzedażowych, a także skutecznych działań mających na celu integrację zespołu i budowanie motywacji pracowników.
FBE to bogata oferta edukacyjna i networkingowa, a także przestrzeń wystawiennicza, gdzie znaleźć można wyselekcjonowanych dostawców. To właśnie część ekspozycyjna pozwala uczestnikom zapoznać się z najnowszymi trendami i technologiami w organizacji wydarzeń. Forum nie jest otwarte dla każdego. Profil uczestników obejmuje marketerów, specjalistów HR, zakupowców, specjalistów PR i ekspertów branży MICE. To miejsce idealne dla profesjonalistów, którzy koncentrują się na doskonaleniu swoich umiejętności i wiedzy organizacyjnej, pracują nad optymalizacją budżetów wydarzeń i wydajnością produkcji oraz poszerzaniu sieci zawodowych.
Partnerami strategicznymi FBE 2025 są Expo XXI oraz Brill AV Media.
Rejestrację oraz szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: www.forumbranzyeventowej.pl.
ARTYKUŁ PARTNERA