CKF_13 Centrum Konferencyjne Fabryczna – ponad 600 spotkań w dwa lata

CKF_13 Centrum Konferencyjne Fabryczna z Krakowa obchodzi właśnie drugą rocznicę działalności. Od grudnia 2022 roku odbyło się tutaj 610 różnorodnych spotkań, od małych szkoleń, przez imprezy firmowe, wydarzenia korporacyjne, aż po duże konferencje i kongresy.
 
We wszystkich wydarzeniach wzięło udział ponad 67 tys. uczestników, a ponad 100 zgromadziło powyżej 500 osób.
Zorganizowano tutaj 481 konferencji dotyczących poszczególnych dziedzin: medycznych, technologicznych, naukowych, a także z branży HoReCa, czy IT. Wiele z nich miało charakter międzynarodowy, jak choćby Światowy Kongres Branży Pogrzebowej Fiat-IFTA, który odbył się po raz pierwszy w Polsce, czy międzynarodowe warsztaty New Frontiers in Interventional Cardiology – gromadzące gości z Europy, Japonii i USA.

Fabryczna gościła również bardzo złożone logistycznie projekty, jak IV Kongres Polityki Miejskiej i Regionalnej, w którym wzięło udział około 2000 osób, XI Polski Kongres Przedsiębiorczości (blisko 1000 osób) czy 53. Kongres Polskiego Towarzystwa Urologicznego (900 osób).
Liczba zorganizowanych eventów, pokazuje, że w Krakowie, mieście dysponującym bardzo dobrą infrastrukturą konferencyjną, mimo wszystko brakowało obiektu takiego jak CKF_13.
– Event jednak – jak mówi Sara Lamik, dyrektor zarządzająca – zgodnie z wizją CKF_13 – to nie tylko statystyka. Najważniejsze są emocje, doświadczenie i wsparcie klientów w realizacji zakładanych przez nich celów. Takie podejście się sprawdza, co potwierdzają liczne pozytywne opinie oraz kolejne edycje wydarzeń realizowane na Fabrycznej.
90 organizatorów eventów w CKF_13, wypowiadających się za pośrednictwem ankiet, dało realizacji wydarzenia najwyższą ocenę z możliwych, a ponad 97 procent klientów poleciłoby to miejsce innym organizatorom.
 
CKF_13 został także doceniony przez profesjonalistów. W kwietniu 2024 Centrum otrzymało nagrodę MP Power Awards 2023 dla najlepszego obiektu wielofunkcyjnego, Sara Lamik została nagrodzona jako najlepszy manager obiektu w kategorii MP Power12, a dział sprzedaży CKF_13 przez dwa lata z rzędu uzyskał najwyższe wyniki w kraju w audycie przeprowadzonym pośród wszystkich zgłoszonych do konkursu obiektów konferencyjnych.
 
Oprócz działalności komercyjnej, CKF_13 angażuje się w obszary związane z ESG. Zgodnie z ideą: „nie marnujemy – przekazujemy” wraz z Fundacją RE-prezentacje realizuje akcję przekazywania niewykorzystanego jedzenia osobom potrzebującym, znajdującym się w kryzysie bezdomności. Propaguje też wartości ekologiczne oraz podejmuje inicjatywy zachęcające do świadomego gospodarowania zasobami, takie jak sąsiedzka wymiana ubrań (swapping).
Obiekt zajmuje się również edukacją branżową. Prowadzi projekt „Get to Know MICE”, do którego zapraszani są specjaliści z branży spotkań. Karolina Bednarz, sales manager dodaje, że z uwagi na to, że dwa lata na rynku zobowiązują – zespół CKF_13 pracuje nad nowym formatem spotkań networkingowo-szkoleniowych, który już niebawem zostanie ogłoszony.

Zobacz CKF_13 Centrum Konferencyjne Fabryczna w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl