Accor Services Poland świętuje pięciolecie

Spółka Accor Services Poland zarządza działalnością Accor w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, obejmującym 19 krajów. Rejon ten cechuje nieustannie rosnący potencjał turystyczny, a Polska odgrywa w nim kluczową rolę jako centrum operacyjne i jeden z najbardziej obiecujących rynków.
 
Historia Accor rozpoczęła się w 1967 roku we Francji, gdzie Paul Dubrule i Gérard Pélisson otworzyli pierwszy hotel pod marką Novotel. Innowacyjne rozwiązania, takie jak prywatne łazienki czy śniadania w cenie, zrewolucjonizowały branżę, dając początek globalnej sieci, która dziś obejmuje 5700 hoteli w 110 krajach oraz ponad 45 marek. Od otwarcia pierwszego hotelu Novotel w Warszawie w 1975 roku, Accor dynamicznie rozwija swoją obecność w Polsce. Historia sieci w kraju jest związana z grupą Orbis, która obecnie należy do AccorInvest. Spółka Accor Services Poland została powołana pięć lat temu jako nowa jednostka administracyjna grupy w regionie.  
 
Obecnie Accor zarządza ponad 175 hotelami w Europie Środkowo-Wschodniej i planuje otworzyć kolejne 40 obiektów w ciągu najbliższych dwóch lat. W Polsce działa już 84 hotele reprezentujące osiem różnych marek, a kolejne projekty są w fazie realizacji. W 2025 roku Accor wprowadzi na polski rynek dwie nowe marki – Mövenpick (segmentu premium) i TRIBE (marka lifestylowa).
 
Accor kładzie nacisk na zrównoważony rozwój, m.in. wprowadzając energooszczędne instalacje czy minimalizując ilość odpadów żywnościowych w hotelach. Ekologiczne podejście, efektywne wykorzystanie zasobów i odpowiedzialność środowiskowa są fundamentami działalności grupy.
 
W ciągu ostatnich pięciu lat Accor Services Poland odegrał kluczową rolę w realizacji strategii grupy w Europie Środkowo-Wschodniej. Ważnym elementem strategii grupy jest filozofia Heartist®, która łączy ludzkie wartości, autentyczność i kreatywność, tworząc wyjątkowe doświadczenia dla gości. Accor zatrudnia ponad 330 tys. pracowników na całym świecie.
 
Obchody pięciolecia Accor Services Poland to nie tylko okazja do podsumowań, ale również spojrzenie w przyszłość. Plany rozwoju grupy Accor w regionie obejmują dalsze inwestycje, pozyskiwanie nowych lokalizacji oraz wdrażanie rozwiązań, które pozwolą sprostać zmieniającym się oczekiwaniom podróżnych. Polska jako jeden z najważniejszych rynków w Europie, pozostaje kluczowym elementem strategii Accor.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl