Grupa Atlas pozostaje sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad dziewięć milionów gości, uczestnicząc w blisko 1200 wydarzeniach.
Obowiązująca nieprzerwanie od 15 lat umowa na prawo do nazwy pomiędzy Miejską Areną Kultury i Sportu w Łodzi a Grupą Atlas, została z początkiem 2025 roku przedłużona o kolejne pięć lat. To oznacza, że łódzka Arena wciąż będzie funkcjonować pod nazwą „Atlas Arena”. Wartość umowy sponsoringowej przedłużającej Grupie Atlas prawa do nazwy Areny na kolejne pięć lat nie jest nie jest podawana do publicznej wiadomości.
– Atlas Arena to najsilniejsza marka na rynku wydarzeń, nierozerwalnie kojarząca się z Łodzią. Nieprzerwana współpraca z Grupą Atlas potwierdza jej pozycję i wzajemne zaufanie, przynosząc obu firmom korzyści. Nazwa Atlas Arena przez lata ugruntowała się w świadomości Polaków jako obowiązkowy przystanek na najważniejszych trasach koncertowych. Ciężko o lepszy przykład lokalnego patriotyzmu. Jesteśmy dumni, że to duża polska firma, o prawdziwie lokalnym rodowodzie, daje imię łódzkiej hali widowiskowej – mówi Hanna Zdanowska, Prezydent Miasta Łódź.
– To ogromny kredyt zaufania, którym obdarzyła nas Grupa Atlas, a my odpowiadamy na to zobowiązanie z pełnym zaangażowaniem. Miniony rok był rekordowy pod względem osiągnięć, a rok 2025 zapowiada się jeszcze bardziej dynamicznie. Planujemy nie tylko zwiększenie liczby organizowanych wydarzeń, ale również intensywne działania w zakresie rozwoju marki Atlas Arena. W najbliższym czasie przygotowujemy się do subtelnego odświeżenia identyfikacji wizualnej obiektu, które obejmie wymianę brandingu oraz wprowadzenie kolejnych modernizacji hali. Naszym celem jest nieustanne podnoszenie standardów oraz wzmacnianie pozycji Atlas Areny jako kluczowego miejsca na mapie wydarzeń kulturalnych i sportowych – podkreśla Maciej Łaski, prezes zarządu Miejskiej Areny Kultury i Sportu, spółki odpowiedzialnej za zarządzanie Atlas Areną.
W 2023 roku ekwiwalent medialny wypracowany przez Atlas Arenę dla sponsora tytularnego wyniósł 70 mln zł. Drugie tyle hala wygenerowała dla miasta Łódź, w blisko 10 tys. wzmiankach mediowych. Wartość ekspozycji marki przy informacji o wydarzeniach odbywających się w Atlas Arenie wycenia się na blisko 15 mln. zł.
– Serce Grupy Atlas bije w Łodzi, dlatego współpraca z Atlas Areną od 2009 roku to dla nas coś więcej niż zwykłe partnerstwo – to wspólne tworzenie historii miasta i miejsca, które stało się symbolem kultury, sportu i rozrywki w Polsce. Nasze partnerstwo to w skali kraju najdłużej trwający kontrakt o charakterze naming rights. Atlas Arena przez te lata stała się wizytówką Łodzi i miejscem niezapomnianych wydarzeń. Cieszymy się, że przez kolejne 5 lat będziemy mogli wspierać to wyjątkowe przedsięwzięcie, które inspiruje ludzi i daje im przestrzeń do przeżywania niezwykłych chwil – dodaje Jacek Bik, doradca zarządu Grupy Atlas
Od początku istnienia hali odbyło się tu blisko 1200 wydarzeń, na które przyszło ponad dziewięć milionów gości. W hali goszczą wydarzenia sportowe, muzyczne. Pierwszy koncert zagranicznych artystów – Depeche Mode odbył się tu 10 i 11 lutego 2010 roku. Muzycy od pierwszego koncertu w Atlas Arenie regularnie do Łodzi wracają, mają na koncie już sześć występów w tym mieście. Oprócz Depeche Mode, obiekt gościł takie gwiazdy jak: Lenny Kravitz, Sting, Justin Bieber, Rihanna, Andrea Bocelli, Rammstein, Shakira, 50 CENT, Thirty Seconds to Mars czy Twenty One Pilots. W 2025 r. w Atlas Arenie odbędą się koncerty m.in. Kylie Minogue, The Offspring, Limp Bizkit czy Lionela Richiego, międzynarodowe zawody sportowe jak Orlen Cup Łódź 2025 oraz Finały Volleyball Nations League 2025, a także spektakularne widowiska artystyczne.
Zobacz Atlas Arenę w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>