endorfina events podsumowuje rok 2024

Agencja osiągnęła przychody na poziomie 64,6 mln zł, realizując łącznie 192 projekty, świętowała 15-lecie istnienia, sprzedała ponad 60 tys. biletów na wydarzenia własne, zrealizowała szereg projektów m.in. festiwal muzyczny Maybelline NY Music Stories czy koncert Bambi na dachu McDonald’s Polska, zwiększyła stałą strukturę do 46 osób i rozpoczęła budowę platformy wspierającej talenty kreatywne pod nazwą Story Makers.
 
Wyniki
Jak podaje endorfina events, agencja utrzymuje bardzo wysoką dynamikę wzrostu, niezależnie od wysokiej już bazy. Po doskonałym 2023 z wynikiem 49,22 mln zł przychodu (wzrost 29,9 proc. do roku 2022), agencja odnotowała wzrost na poziomie 29,2 proc. z wynikiem 64,6 mln zł netto.
– Jesteśmy niezmiernie dumni z naszego zespołu, który utrzymuje skuteczność w przetargach na poziomie ponad 53%. Ponadto realizujemy mniej projektów – 192 w 2024 vs. 237 w 2023, przy jednoczesnym znacznym wzroście przychodów. Tym samym skupiamy się na coraz większych projektach, szczególnie w kategorii experiential marketingu, czy większych kampaniach, których osią są działania eventowe – komentuje Maciej Ledzion, partner, członek zarządu, endorfina events.
 
Formaty własne
Projekt Beksiński.Live zrealizowany wspólnie z L2L-Live2Listen został zakończony po 12 wydarzeniach i ponad 60 tysiącach sprzedanych biletów. endorfina idąc za ciosem pod koniec 2024 roku wystartowała kolejny projekt własny pod nazwą „Światło & MRock”. Jest to cykl 7 immersyjnych koncertów rockowych zaplanowany w największych halach w Polsce – o przebiegu koncertów zadecyduje publiczność, dzięki wykorzystaniu możliwości nowych technologii. O warstwę muzyczną zadbają Kasia Nosowska i Piotr Rogucki wraz z gośćmi.
Beksiński.Live przyniósł nam spełnienie marzenia o realizacji projektu promującego kulturę na wysokim poziomie. Dał nam również powód do dumy podczas globalnych eventowych Oscarów, kiedy na gali BEA – Best Events Awards w Rzymie odebraliśmy złoto w kategorii najlepszy event kulturalny na świecie. Przede wszystkim jednak dzięki temu projektowi wypłynęliśmy na szeroki ocean rynku rozrywkowego realizując stworzoną w na początku 2023 roku strategię dywersyfikacji naszego biznesu o własne formaty biletowane. W tej materii dopiero się rozkręcamy. Wkrótce opublikujemy kolejny cykl wydarzeń, które odbędą się w 2025, pracujemy też nad kilkoma innymi – komentuje Michał Kaleta, partner, członek zarządu, dyrektor zarządzający, endorfina events
 
Kluczowe projekty
Do kluczowych projektów w 2024 roku agencja zalicza Maybelline NY Music Stories – Maybelline NY Music Stories – festiwal muzyczny na błoniach PGE Narodowego dla blisko 10 tys. osób przy zakończeniu sezonu letniego.

Kolejny to koncert na dachu McDonald’s w ramach kampanii „Bambi robi z Makiem co chce”. Jak podkreśla agencja, pierwszy i jedyny taki koncert, gdzie sceną był dach podwarszawskiej restauracji. 
Wśród kluczowych projektów endorfina events wymienia także strefę  YSL Beauty Light Club na Open’er Festival.


Zespół
endorfina liczy dziś 46 stałych pracowników i współpracowników. Poza standardowymi kompetencjami dla tego typu działalności jak produkcja, kreacja czy wewnętrzne studio contentowe, agencja od ponad roku rozwija również własne zasoby związane z szeroko rozumianą komunikacją, jak influencer marketing czy działania PR. Efektem jest kilku stałych klientów, których endorfina obsługuje również w tym zakresie. Agencja inwestuje także w rozwiązania technologiczne realizowane przez wewnętrznych specjalistów. 2024 był również rokiem licznych awansów, z których kluczowym było objęcie stanowiska dyrektorki operacyjnej przez Dagmarę Berka-Kochańską.
 – Jestem związana z endorfiną od równo 10 lat. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że w związku ze zmianami wewnątrz naszej organizacji powierzono mi nadzór i zarządzanie nad większością procesów związanych z biznesem usługowym endorfiny. Przed nami bardzo ambitne zadanie, ale jestem pewna, że zespół, który tworzymy jest gotów realizować największe wydarzenia, na najwyższym światowym poziomie. Mamy też misję, aby wpierać niezależnych twórców. Dlatego w 2025 będziemy kontynuować projekt StoryMakers by endorfina, gdzie szukamy najbardziej kreatywnych, niekoniecznie dużych wydarzeń, których realizację możemy wesprzeć – Dagmara Berka-Kochańska, dyrektor operacyjna, endorfina events.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl