Zmiany w Allegro Brand Experience Agency: Magda Jędrusiak i Michał Korejba jako creative partnerzy
W Allegro Brand Experience Agency nastąpiły zmiany w zespole kreatywnym. Magda Jędrusiak i Michał Korejba awansowali na stanowiska creative partnerów. Nowe role pozwolą im skupić się na dalszym rozwoju agencji i jej wizji kreatywnej.
Magda Jędrusiak i Michał Korejba związani z Allegro Brand Experience Agency do tej pory jako creative director oraz event creative director, od lat odgrywali kluczową rolę w budowaniu oferty kreatywnej agencji. Scalenie ich kompetencji w jednej jednostce zarządczej stanowi kolejny etap rozwoju firmy, mający na celu zwiększenie multidyscyplinarności zespołów kreatywnych oraz podniesienie konkurencyjności jej produktów.
Jako creative partnerzy będą odpowiedzialni za dalszy rozwój wizji kreatywnej agencji, wspierając – jak informuje agencja – innowacyjne podejście w obszarze brand experience oraz integrację najnowszych technologii w realizowanych projektach.
Magda Jędrusiak działa w świecie reklamy od ponad 16 lat. Pracowała m.in. z takimi markami jak: IKEA, TikTok, Coca-Cola, Mastercard, ING czy Empik, projektując kampanie dopasowane do różnych odbiorców i kanałów. Jej prace, nagradzane m.in. statuetkami EFFIE i Golden Arrow, wyróżniają się autentycznością i zawsze bazują na strategicznym insightcie. Specjalizuje się w kampaniach społecznych, kampaniach 360 oraz experiential marketingu. Jako creative partner w Allegro odpowiada za tworzenie strategii komunikacyjnych i realizację projektów kreatywnych.
Michał Korejba specjalizuje się w tworzeniu różnorodnych koncepcji kreatywnych, które skutecznie budują doświadczenia marek i realizują cele klientów. Współpracował m.in. z takimi markami jak: Empik, Coca-Cola, McDonald's, Adidas, ING, PEKAO, Mastercard, Samsung, tworząc rozwiązania dopasowane do specyfiki różnych branż. Na swoim koncie ma działania z obszaru event brand experience – od konferencji B2B, wydarzeń B2C, przez gale telewizyjne, premiery produktów, po aktywacje sprzedażowe oraz niestandardowe kampanie. Jest laureatem wielu nagród branżowych, w tym Young Creatives Integrated, BEA World i Eventex, jurorem konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej. Jako creative partner w Allegro kieruje zespołem kreacji eventowej.
– Awanse na stanowiska creative partnerów to ciąg dalszy strukturalnych zmian w Allegro Brand Experience Agency. Magda i Michał to wyjątkowi liderzy, którzy łączą kreatywność, strategiczne myślenie i umiejętność inspirowania zespołów. Jestem pewna, że w nowych rolach przyczynią się do dalszego rozwoju agencji i umacniania naszej pozycji na rynku brand experience – komentuje Iwona Bińkowska, CEO Allegro Brand Experience Agency.