Data-Driven Growth: jak dane napędzają MICE
Seerio i Horeca Idea zapraszają przedstawicieli obiektów na serię spotkań poświęconych analizie danych i ich skutecznemu wykorzystaniu w procesach sprzedażowych w branży MICE. Raod tour „Data-Driven Growth: jak dane napędzają MICE” zawita do Gdańska, Warszawy, Wrocławia, Poznania, Łodzi, Tallinna i Lublina. MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym projektu.
– Integracje systemów w naszych czasach dają nieograniczone wręcz możliwości pozyskiwania informacji. Dzięki danym jesteśmy wstanie planować nasze działania sprzedażowe i stawać się w zespołach MICE bardziej efektywnymi – przekonują organizatorzy raod tour „Data-Driven Growth: jak dane napędzają MICE”. Jak zapawiadają – zapraszają do świata danych MICE, pokażą skąd brać liczby, jak i gdzie je porównywać, a przede wszystkim jak skutecznie je wykorzystywać oraz automatyzować procesy I w ekecie dostarczyć najlepsze usługi MICE-owe.
Spotkania skierowane są do dyrektorów generalnych obiektów, revenue managerów, dyrektorów sprzedaży, osób odpowiedzialnych za wzrost sprzedaży w obiektach. Pierwsze zaplanowane jest na 21 marca w Gdańsku, kolejne odbędą się w Warszawie (28 marca), Wrocławiu (3 kwietnia), Poznaniu (25 kwietnia), Łodzi (28 kwietnia), Tallinnie (13 maja) I Liblinie (16 maja).
W programie spotkań znajdą się studia przypadków „Wskaźniki w moim obiekcie MICE, które przekuwamy na sukces” – swoimi doświadczeniami w tym zakresie podzielą się m.in. Svitlana Lytvynenko, dyrektor generalny, Radisson Blu Hotel, Gdańsk i Marcin Gałązka, dyrektor generalny, Marriott Sopot & Sound Garden Hotel Warsaw (spotkanie w Gdańsku), Iwona Głuchowska, cluster director of sales and marketing, Radisson Collection Hotel Warsaw, Gessée Chartré, cluster director of sales & marketing, Intercontinental Warszawa, Holiday Inn Warsaw City Center, Holiday Inn Gdańsk – City Centre (spotkanie w Warszawie)
Kolejne tematy to „Wiarygodne dane z rynku, skąd je wziąć i czy warto się porównywać” (Wojciech Liszka, Seerio) I „Szczegółowe wskaźniki w sprzedaży, czyli co warto wiedzieć bez zadawania pytań” (Eliza Kozica-Kamińska, Horeca Idea).
Szczegóły Data-Driven Growth: jak dane napędzają MICE” >>>
Rejestracja >>>
Seerio to platforma do analizy rynku dla profesjonalistów z branży spotkań, która umożliwia najnowocześniejszy account management, analizy porównawcze i prognozowanie.
Horeca Idea to system wspierający pracę zespołów sprzedażowych w branży horeca, oferujący atomatyzację procesów sprzedażowych w branży MICE.