Data-Driven Growth: jak dane napędzają MICE

Seerio i Horeca Idea zapraszają przedstawicieli obiektów na serię spotkań poświęconych analizie danych i ich skutecznemu wykorzystaniu w procesach sprzedażowych w branży MICE. Raod tour „Data-Driven Growth: jak dane napędzają MICE” zawita do Gdańska, Warszawy, Wrocławia, Poznania, Łodzi, Tallinna i Lublina. MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym projektu.
 
– Integracje systemów w naszych czasach dają nieograniczone wręcz możliwości pozyskiwania informacji. Dzięki danym jesteśmy wstanie planować nasze działania sprzedażowe i stawać się w zespołach MICE bardziej efektywnymi – przekonują organizatorzy raod tour „Data-Driven Growth: jak dane napędzają MICE”. Jak zapawiadają – zapraszają do świata danych MICE, pokażą skąd brać liczby, jak i gdzie je porównywać, a przede wszystkim jak skutecznie je wykorzystywać oraz automatyzować procesy I w ekecie dostarczyć najlepsze usługi MICE-owe.
 
Spotkania skierowane są do dyrektorów generalnych obiektów, revenue managerów, dyrektorów sprzedaży, osób odpowiedzialnych za wzrost sprzedaży w obiektach. Pierwsze zaplanowane jest na 21 marca w Gdańsku, kolejne odbędą się w Warszawie (28 marca), Wrocławiu (3 kwietnia), Poznaniu (25 kwietnia), Łodzi (28 kwietnia), Tallinnie (13 maja) I Liblinie (16 maja).
 
W programie spotkań znajdą się studia przypadków „Wskaźniki w moim obiekcie MICE, które przekuwamy na sukces” – swoimi doświadczeniami w tym zakresie podzielą się m.in. Svitlana Lytvynenko, dyrektor generalny, Radisson Blu Hotel, Gdańsk i Marcin Gałązka, dyrektor generalny, Marriott Sopot & Sound Garden Hotel Warsaw (spotkanie w Gdańsku), Iwona Głuchowska, cluster director of sales and marketing, Radisson Collection Hotel Warsaw, Gessée Chartré, cluster director of sales & marketing, Intercontinental Warszawa, Holiday Inn Warsaw City Center, Holiday Inn Gdańsk – City Centre (spotkanie w Warszawie)
 
Kolejne tematy to „Wiarygodne dane z rynku, skąd je wziąć i czy warto się porównywać” (Wojciech Liszka, Seerio) I „Szczegółowe wskaźniki w sprzedaży, czyli co warto wiedzieć bez zadawania pytań” (Eliza Kozica-Kamińska, Horeca Idea).

Szczegóły Data-Driven Growth: jak dane napędzają MICE” >>>
Rejestracja >>>
 
Seerio to platforma do analizy rynku dla profesjonalistów z branży spotkań, która umożliwia najnowocześniejszy account management, analizy porównawcze i prognozowanie.
Horeca Idea to system wspierający pracę zespołów sprzedażowych w branży horeca, oferujący atomatyzację procesów sprzedażowych w branży MICE.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl