Plej uruchamia nowy program: „Just in Kejs”
Agencja Plej startuje z nowym formatem – „Just in Kejs”, gdzie planuje mówić o eventach z innej perspektywy. Projekt z jednej strony ma odsłaniać kulisy organizacji wydarzeń, z drugiej ukazać ich rolę w skutecznej komunikacji oraz budowaniu relacji biznesowych. Program prowadzony przez Przemka Witkowskiego, dyrektora kreatywnego Plej, łączy ekspercką wiedzę, storytelling oraz swobodną rozmowę z ekspertami branży. Premierowy odcinek zaplanowano na 26 marca 2025 roku.
– W Plej zawsze staramy się działać inaczej, unikać utartych schematów i pokazywać eventy w nowym świetle. Lubimy zaskakiwać – tym razem robimy to, tworząc format, jakiego w naszej branży jeszcze nie było. Eventy to nasza pasja, ale i ogromne wyzwanie. Wymagają od nas nie tylko kreatywności, ale też precyzji, umiejętności łączenia technologii i ludzkich talentów. W „Just in Kejs” pokażemy, że eventy mogą być czymś więcej niż tylko wydarzeniem – to skuteczne narzędzie komunikacji, które ma realny wpływ na biznes i pozytywne relacje w organizacji – zapowiada Przemek Witkowski, dyrektor kreatywny w agencji Plej oraz prowadzący „Just in Kejs”.
Program kierowany jest do szerokiego grona odbiorców – wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób eventy kształtują wizerunek, angażują odbiorców i stają się skutecznym narzędziem komunikacji biznesowej. Jak podkreślają twórcy, to także format skierowany do miłośników inspirujących rozmów – nie tylko z ekspertami stojącymi za największymi wydarzeniami w kraju, ale po prostu ciekawymi ludźmi.
W ramach programu powstaną cztery odcinki – każdy z nich to spotkanie z gościem, który pokaże swoją unikalną perspektywę i opowie, jak różne elementy: od sztuki prezentacji, przez skuteczną komunikację i kulinaria, aż po muzykę – składają się na sukces wydarzeń biznesowych.
Gościem pierwszego odcinka będzie Marcin Prokop, ceniony dziennikarz i mówca, który opowie o sile wystąpień publicznych. W kolejnych odcinkach pojawią się eksperci specjalizujący się w storytellingu i komunikacji, roli kulinariów w eventach oraz muzyce jako elemencie budującym atmosferę wydarzeń.
Każdy odcinek ma także dawać konkretne wskazówki dotyczące organizacji eventów, skutecznej komunikacji i tworzenia angażujących doświadczeń. To także ciekawe historie i zabawne anegdoty zaproszonych gości – zapewniają twórcy. – „Just in Kejs” to coś więcej niż rozmowy o eventach – to przestrzeń, w której w prosty, przystępny i angażujący sposób pokazujemy, jak wydarzenia mogą być skutecznym narzędziem komunikacji. Bez branżowego żargonu, za to z humorem, konkretnymi historiami i praktycznymi wskazówkami. W Plej wiemy, że eventy to nie tylko technika sceniczna i scenografia, ale przede wszystkim ludzie, ich doświadczenie i energia, które stoją za każdym dobrze zorganizowanym wydarzeniem. Chcemy udowodnić, że można o tym mówić ciekawie, dynamicznie i lekko – podkreśla Anna Ufnal, dyrektor produkcji eventowej w Plej.
Premierowy odcinek formatu „Just in Kejs” wystartuje 26 marca 2025 roku o godz. 10.00. Kolejne odcinki będą ukazywały się co dwa tygodnie, w środy na Spotify oraz YouTube. Program powstał przy współpracy z partnerami – VES / Wmediawzięci oraz Stage4You.