Plej uruchamia nowy program: „Just in Kejs”

Agencja Plej startuje z nowym formatem – „Just in Kejs”, gdzie planuje mówić o eventach z innej perspektywy. Projekt z jednej strony ma odsłaniać kulisy organizacji wydarzeń, z drugiej ukazać ich rolę w skutecznej komunikacji oraz budowaniu relacji biznesowych. Program prowadzony przez Przemka Witkowskiego, dyrektora kreatywnego Plej, łączy ekspercką wiedzę, storytelling oraz swobodną rozmowę z ekspertami branży. Premierowy odcinek zaplanowano na 26 marca 2025 roku.
 
– W Plej zawsze staramy się działać inaczej, unikać utartych schematów i pokazywać eventy w nowym świetle. Lubimy zaskakiwać – tym razem robimy to, tworząc format, jakiego w naszej branży jeszcze nie było. Eventy to nasza pasja, ale i ogromne wyzwanie. Wymagają od nas nie tylko kreatywności, ale też precyzji, umiejętności łączenia technologii i ludzkich talentów. W „Just in Kejs” pokażemy, że eventy mogą być czymś więcej niż tylko wydarzeniem – to skuteczne narzędzie komunikacji, które ma realny wpływ na biznes i pozytywne relacje w organizacji – zapowiada Przemek Witkowski, dyrektor kreatywny w agencji Plej oraz prowadzący „Just in Kejs”.

Program kierowany jest do szerokiego grona odbiorców – wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób eventy kształtują wizerunek, angażują odbiorców i stają się skutecznym narzędziem komunikacji biznesowej. Jak podkreślają twórcy, to także format skierowany do miłośników inspirujących rozmów – nie tylko z ekspertami stojącymi za największymi wydarzeniami w kraju, ale po prostu ciekawymi ludźmi.

W ramach programu powstaną cztery odcinki – każdy z nich to spotkanie z gościem, który pokaże swoją unikalną perspektywę i opowie, jak różne elementy: od sztuki prezentacji, przez skuteczną komunikację i kulinaria, aż po muzykę – składają się na sukces wydarzeń biznesowych.
Gościem pierwszego odcinka będzie Marcin Prokop, ceniony dziennikarz i mówca, który opowie o sile wystąpień publicznych. W kolejnych odcinkach pojawią się eksperci specjalizujący się w storytellingu i komunikacji, roli kulinariów w eventach oraz muzyce jako elemencie budującym atmosferę wydarzeń.

Każdy odcinek ma także dawać konkretne wskazówki dotyczące organizacji eventów, skutecznej komunikacji i tworzenia angażujących doświadczeń. To także ciekawe historie i zabawne anegdoty zaproszonych gości – zapewniają twórcy. – „Just in Kejs” to coś więcej niż rozmowy o eventach – to przestrzeń, w której w prosty, przystępny i angażujący sposób pokazujemy, jak wydarzenia mogą być skutecznym narzędziem komunikacji. Bez branżowego żargonu, za to z humorem, konkretnymi historiami i praktycznymi wskazówkami. W Plej wiemy, że eventy to nie tylko technika sceniczna i scenografia, ale przede wszystkim ludzie, ich doświadczenie i energia, które stoją za każdym dobrze zorganizowanym wydarzeniem. Chcemy udowodnić, że można o tym mówić ciekawie, dynamicznie i lekko – podkreśla Anna Ufnal, dyrektor produkcji eventowej w Plej.

Premierowy odcinek formatu „Just in Kejs” wystartuje 26 marca 2025 roku o godz. 10.00. Kolejne odcinki będą ukazywały się co dwa tygodnie, w środy na Spotify oraz YouTube. Program powstał przy współpracy z partnerami – VES / Wmediawzięci oraz Stage4You.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl