Podsumowanie roku 2024 w HOLO Group: od wizji do rzeczywistości
Rok 2024 był dla HOLO Group czasem dynamicznego rozwoju, imponujących wyników i przełomowych inicjatyw. Agencja umocniła swoją pozycję w branży, realizując wiele nowych projektów, zwiększając przychody i wprowadzając innowacyjne rozwiązania, które kształtują przyszłość szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.
HOLO Group since 2024
To właśnie 2024 był rokiem, kiedy powstało HOLO Group. W spółce znalazły się 4 niezależne, uzupełniające się business unity:
- HOLO Events – agencja eventowa odpowiedzialna za strategię, kreację i produkcję eventową każdego formatu;
- Picture Perfect – partner z zakresu produkcji kreatywnej, 2D/3D, motion i retail designu działający na rynku polskim i europejskim;
- Iskry Digital – agencja o holistycznym podejściu do digital marketingu oraz
- Warren’s – producent innowacyjnych materiałów POS z hubem produkcyjnym w Łodzi.
Zmiana ta podyktowana była nieustannym podnoszeniem poziomu kompleksowej obsługi i chęcią usprawnienia procesów.
1500 zrealizowanych projektów
To był rok intensywnej pracy i sukcesów – HOLO Group zrealizowało aż 1500 projektów dla klientów z różnych sektorów, m. in.: farmaceutycznego, FMCG, HoReCa, alkoholowego. Do najbardziej spektakularnych realizacji należą Osiedle im. Luzu dla marki LECH, kampania „Uniwersytet Badania Kanapek im. Gorąco Polecam”, aktywacja KINLEY Mixology Club oraz Gala Znakomitość Roku DOZ.PL.
Osiedle im. Luzu dla marki LECH to niesamowity projekt, w którym agencja postawiła wszystko na jedną kartę podczas przetargu i to sprawiło, że Klient zaufał konceptowi i zredefiniował założenia briefu. Kto był na Audioriver, Tauronie czy OFFie albo uważnie śledzi SoMe lub media branżowe, ten wie, o jakim rozmachu tu mowa. Dość powiedzieć, że strefę LECHa odwiedziło ponad 65000 gości i wypracowany został zasięg w SoMe przekraczający 6,5 miliona.
„Uniwersytet Badania Kanapek im. Gorąco Polecam” to kampania, w której zespół Iskier podważył wszystkie zasady tworzenia komunikacji OOH i DOOH, opierając koncept na absurdalnym copy, a tworząc key visuale i animacje, sięgnął do memosfery. To przełożyło się na viralowy efekt, co doskonale potwierdza znaczenie humoru w przekazie marketingowym.
Czwarta edycja KINLEY Mixology Club była wielowymiarową aktywacją i wielkim sukcesem realizacyjnym. Konkurs, szkolenia i seria wydarzeń budujących społeczność barmańską wokół brandu, a także towarzysząca eventom komunikacja przełożyły się korzystnie na sprzedaż i zbudowały pozytywne skojarzenia z marką. Wygenerowały też ruch istotny z punktu widzenia marki w SoMe oraz były triggerem do tworzenia UGC.
Z kolei Gala Znakomitość Roku DOZ.PL otworzyła nowy rozdział w historii komunikacji marki DOZ.PL, ugruntowała jej pozycję lidera opinii w branży Health&Beauty, a jednocześnie sprawiła, że zyskała ona rozpoznawalność i zapracowała sobie na uznanie w świecie lifestyle’u i celebrity. Galę docenili także internauci, którzy bardzo wysoko ocenili wydarzenie – total reach wyniósł ponad 2,3 miliona użytkowników, a ekwiwalent mediowy przekroczył 875 tys.
Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom i wysokiej jakości usług, HOLO Group konsekwentnie dostarczało innowacyjne rozwiązania, odpowiadające na potrzeby współczesnego rynku.
Rekordowy wzrost przychodów
2024 rok zakończył się imponującym wzrostem finansowym – przychody firmy wzrosły aż o 64 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. W 2023 roku wynosiły one 30,516 mln, natomiast w 2024 osiągnęły 50,067 mln. To efekt nie tylko rozszerzenia działalności, ale także wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych i skutecznej strategii biznesowej.
Nowi klienci i stabilne relacje biznesowe
HOLO Group w 2024 roku realizowało regularne działania dla czterech klientów[, jednocześnie utrzymując dotychczasowe, długofalowe relacje biznesowe. Takie wyniki potwierdzają wysoką jakość świadczonych usług oraz zaufanie, jakim firma cieszy się wśród swoich partnerów.
„Miałam okazję współpracować z HOLO Group przy wielu projektach – tworząc koncepcje zwiększające widoczność naszych marek w HoReCa, podczas eventów czy organizując aktywacje konsumenckie. Każdy z nich nie tylko dowiózł oczekiwaną jakość i wyznaczone KPI, ale także zaskoczył kreatywnością, dbałością o szczegóły i sprawnością realizacyjną na każdym etapie. Gdybym miała użyć 3 słów do opisania naszej współpracy, powiedziałabym „HOLO robi robotę!” – mówi Marta Matusiewicz, Marketing Execution Lead OOH w CC HBC.
Nowy dział AI – przyszłość innowacji
Jednym z kluczowych kroków w rozwoju firmy było stworzenie nowego działu AI, który koncentruje się na rozwijaniu i wdrażaniu zaawansowanych technologii sztucznej inteligencji. To strategiczny krok, który pozwoli HOLO Group jeszcze efektywniej odpowiadać na potrzeby rynku i dostarczać rozwiązania na najwyższym poziomie[.
„Czas, kiedy agencje mogły się zastanawiać, czy AI to ich bajka, już dawno za nami. W HOLO Group wsiedliśmy do tego pociągu wcześniej niż inni i dziś siedzimy w pierwszej klasie. Nasz dział AI nie tylko działa, wskazuje tory dla całej branży, ale i doskonale wie, że tak naprawdę wciąż jesteśmy na początku wielkiej zmiany. Idziemy pełną parą, bo na opóźnienia w podróży po prostu szkoda nam czasu!” – mówi Jan Płaska, AI Specialist and Event Manager.
Rok 2024 był dla HOLO Group czasem intensywnego wzrostu, strategicznych inwestycji i umacniania pozycji na rynku. Kolejne miesiące zapowiadają się równie ekscytująco – firma nie zwalnia tempa – bierze udział w przetargach oraz już planuje nowe projekty dla swoich klientów.
Cykl „Odsłuch rynku z HOLO – HALO tu HOLO”
Dla HOLO Group świat marketingu nie ma żadnych tajemnic. Jak zrobić udany event? Jak stworzyć wyjątkową komunikację w POS? Te tematy opatrzone profesjonalizmem i kilkunastoletnim doświadczeniem całego teamu dają wiele możliwości na stworzenie niezapomnianych emocji.
W tym cyklu dowiecie się między innymi: jakie trendy królują w branży eventowej, w kreacji, produkcji POSM oraz komunikacji digital; jakie narzędzia wykorzystuje przy ich realizacji agencja HOLO Events czy z kim pracuje realizując największe projekty.
Co miesiąc team HOLO Group podzieli się wnioskami, analizami, inspiracjami w cyklu „Odsłuch rynku z HOLO”.
ARTYKUŁ PARTNERA