Fru zmienia logo na 18-lecie działalności

Platforma rezerwacyjna Fru, świętując 18-lecie obecności na rynku, zmienia logo. Ma to być nie tylko graficzna zmiana, ale nowy rozdział w rozwoju firmy, polegający na dostosowaniu się do aktualnych trendów i oczekiwań użytkowników.
 
Logo ma oddawać wartości marki, czyli innowacyjność, elastyczność i bliskość z klientem. Rezygnuje z dosłownego nawiązania do symbolu podróży, takiego jak papierowy samolot, na rzecz – jak podkreśla – bardziej abstrakcyjnego i uniwersalnego przekazu. Usunięto także z niego końcówkę „.pl”, co oznacza krok w stronę bardziej uniwersalnej i globalnej tożsamości marki, dostosowanej do realiów międzynarodowego świata cyfrowego.
Nowa identyfikacja wpisuje się w strategię brandingową całej grupy ITH (Interactive Travel Holdings), do której należy Fru, gdzie wykorzystywana jest taka sama paleta kolorystyczna.
 
Fru działa od 2007 roku i jej historia prowadzi od tradycyjnych rezerwacji w biurach podróży, przez przejście na systemy online, aż po nowoczesne formy płatności.
– Fru to podróż trwająca 18 lat – podróż, w której rozwijaliśmy się razem z naszymi klientami, stale dostosowując się do zmieniających się warunków rynkowych. Musieliśmy mierzyć się również z trudnymi momentami, jak na przykład z pandemią, która była jednym z największych testów dla całej branży. Reagowaliśmy szybko, wprowadzając fintechowe rozwiązania, takie jak Fast Refund i Trip Protect, które dawały klientom realne wsparcie i poczucie bezpieczeństwa. Dziś dysponujemy kompletnym, cyfrowym ekosystemem z innowacyjnymi usługami i profesjonalnym wsparciem. Nowe logo to odzwierciedlenie tej drogi i naszej obietnicy – że zawsze będziemy partnerem dla podróżnych, bez względu na okoliczności – mówi Daniel Truică, CEO ITH.
 
Grupa Interactive Travel, która prowadzi oprócz Fru także platformy Vola i GoVola, rozszerza swoją działalność i wchodzi na kolejne rynki. W 2023 roku była to Bułgaria (jako GoVola), a w 2024 – Mołdawia. W ubiegłym roku ITH została przejęta przez fundusz inwestycyjny Resource Partners, który nabył 80 procent jej udziałów. Dzięki tej transakcji możliwe jest umocnienie pozycji grupy na rynku turystyki online, rozwój działalności na nowych rynkach międzynarodowych oraz – jak podkreśla – wzmocnienie pozycji lidera branży w Europie Środkowo-Wschodniej.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl