Stadion Wojska Polskiego w Warszawie pod nową nazwą - Pepsi Arena

Pomiędzy Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. a Klubem Piłkarskim Legia Warszawa SSA została zawarta umowa sponsoringu, której jednym z elementów jest wprowadzenie marketingowej nazwy „Pepsi Arena”.
Nazwa ta będzie stosowana w związku z działalnością statutową Legii, w tym w związku z używaniem stadionu jako stadionu klubowego Legii, a także w związku z inną działalnością, prowadzoną na stadionie, do jakiej Legia jest uprawniona na mocy umowy dzierżawy obiektu.
Na początku sierpnia na Pepsi Arenie odbyła się konferencja prasowa z udziałem przedstawicieli Legii Warszawa i firmy PepsiCo, na którym przedstawiono szczegóły kontraktu dotyczącego nazwy stadionu przy Łazienkowskiej 3.
W najbliższym czasie planowane jest obrandowanie stadionu. Do końca sierpnia zostaną zainstalowane w czterech narożnikach największe neony „Pepsi Arena”. We wrześniu pojawią się kolejne elementy brandingowe w pozostałych częściach obiektu. Kolejny punkt porozumienia zakłada używanie nazwy „Pepsi Arena” w komunikacji.
Nazwa "Pepsi Arena" ma charakter marketingowy. Dotychczasowa nazwa „Stadion Wojska Polskiego im. Józefa Piłsudskiego” nie wychodzi z użycia.
źródło: KP Legia