Stadion Wojska Polskiego w Warszawie pod nową nazwą - Pepsi Arena

Pomiędzy Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. a Klubem Piłkarskim Legia Warszawa SSA została zawarta umowa sponsoringu, której jednym z elementów jest wprowadzenie marketingowej nazwy „Pepsi Arena”.

 

Nazwa ta będzie stosowana w związku z działalnością statutową Legii, w tym w związku z używaniem stadionu jako stadionu klubowego Legii, a także w związku z inną działalnością, prowadzoną na stadionie, do jakiej Legia jest uprawniona na mocy umowy dzierżawy obiektu.

 

Na początku sierpnia na Pepsi Arenie odbyła się konferencja prasowa z udziałem przedstawicieli Legii Warszawa i firmy PepsiCo, na którym przedstawiono szczegóły kontraktu dotyczącego nazwy stadionu przy Łazienkowskiej 3.

 

W najbliższym czasie planowane jest obrandowanie stadionu. Do końca sierpnia zostaną zainstalowane w czterech narożnikach największe neony „Pepsi Arena”. We wrześniu pojawią się kolejne elementy brandingowe w pozostałych częściach obiektu. Kolejny punkt porozumienia zakłada używanie nazwy „Pepsi Arena” w komunikacji.

 

Nazwa "Pepsi Arena" ma charakter marketingowy. Dotychczasowa nazwa „Stadion Wojska Polskiego im. Józefa Piłsudskiego” nie wychodzi z użycia.

 

źródło: KP Legia

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl