Nowe Trendy (i nie tylko) w Turystyce

ARTYKUŁ PROMOCYJNY

Już 31 marca, w nowoczesnych pomieszczeniach Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku, zgromadzą się uczestnicy siódmej edycji konferencji „Nowe Trendy w Turystyce”. Wzorem ubiegłych lat, poruszymy przede wszystkim tematy nowychrozwiązań w branży turystycznej, a wszystko w formie ciekawych prelekcji, prezentacji i warsztatów z udziałem znanych ekspertów.


Marka „Nowych Trendów w Turystyce” już na dobre zapisała się na mapie najważniejszych wydarzeń branży turystycznej w naszym kraju. Organizatorzy, przy okazji każdej kolejnej edycji, starają się poszerzyć dyskusje o nowe tematy, a całe wydarzenie uczynić jeszcze ciekawszym. Trudno odmówić im sukcesu – wystarczy napisać, że ostatnia, szósta edycja przeciągnęła rekordową liczbę 400 uczestników, z kraju i z zagranicy. Aktualne zainteresowanie towarzyszące imprezie pozwala się spodziewać, że tegoroczne spotkanie pobije i ten rekord.
Co szczególnie wpływa na atrakcyjność tej konferencji? Niewątpliwie, jednym z głównych czynników jest udział ekspertów oraz fakt, że wszystko odbywa się w nowoczesnej i angażującej publiczność konwencji. Nie ma miejsca na nudne wykłady i powtarzanie tych samych, ogranych tematów. Co przygotowali dla nas organizatorzy w tym roku?


Zaczynamy o 9.00 tematem poświęconym aplikacjom mobilnym. Niezaprzeczalnie, technologia, głównie dzięki smartfonom, zyskuje coraz większy wpływ na nasze życie osobiste i pracę – nie inaczej jest z turystyką. Stąd pierwszy temat: „Aplikacje mobilne – pomoc czy zagrożenie dla branży?” Razem z fachowcami z branży IT spróbujemy znaleźć optymalne rozwiązania dla współczesnych wyzwań, stających przed podmiotami operującymi w temacie turystyki. Następnie skoncentrujemy się na zagadnieniach CSR (Corporate Social Responisbility) – temacie na naszym rynku względnie nowym, który jednak z każdym rokiem mocno przybiera na znaczeniu. Spotkanie nie może się odbyć bez podsumowań, dlatego z pewnością nie zawiodą się miłośnicy statystyk i wyliczeń. „Liczba prawdę Ci powie, czyli jak liczyć, żeby się nie przeliczyć” – pod tą intrygującą nazwą kryje się panel, gdzie poruszymy temat pozyskiwania klientów, rezerwacji hotelowych i oczywiście, „last but not least” wygenerowanego zysku (bądź straty).
Po przerwie będziemy dyskutować o marketingu – „Marketing nieoczywisty”, słowem jak znaleźć klienta w rosnącym gąszczu social mediów, stron internetowych i czasopism. Na deser zostawiliśmy kwestie wizyt studyjnych. Sam tytuł sugeruje jak istotny to temat – „Miłość od pierwszej wizyty studyjnej”. W końcu pierwsze wrażenie jest najważniejsze.

W konstruktywnej dyskusji pomogą nam eksperci tworzący poszczególne panele. Piotr Bucki (prowadzący także całą konferencję), Krzysztof Celuch, Mia Magazine, Magdalena Kondas i wielu, wielu innych specjalistów. Zachęcamy do zapoznania się z pełną listą naszych prelegentów na trendywturystyce.pl
 

Oczywiście Nowe Trendy w Turystyce nie byłby kompletne bez konkursu „Tourism Trends Awards”. W tym roku przygotowaliśmy aż 4 kategorie.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – dla tych, którzy na przestrzeni ostatniego roku mogą pochwalić się osiągnięciami w budowaniu marki, świadomym planowaniu komunikacji i wyróżniającą się aktywnością  w mediach społecznościowych.
NOWOŚĆ NA RYNKU – skierowany do nowych firm oraz tych, które w minionym roku znacznie rozszerzyły swoja ofertę wprowadzając ciekawe i nieszablonowe rozwiązania.
UŻYTECZNOŚĆ STRONY INTERNETOWEJ – kategoria powstała z myślą o działaniach poprzez stronę internetową. Wbrew pozorom, zbudowanie naprawdę dobrej, przejrzystej, a zarazem niebanalnej strony, która nie powiela utartych schematów, wcale nie jest prostą sprawą.
I wreszcie KATEGORIA SPECJALNA: KREACJA GRAFICZNA WYDARZENIA. Dla wszystkich, którzy wyróżnili się podczas przygotowania festiwali, wystaw i innych imprez wymagających świeżego spojrzenia na wizualną stronę danego wydarzenia.
Zwycięzców wybierze jury obradujące pod przewodnictwem, i tu kolejna znana wszystkim postać, Jarosława Kuźniara – dziennikarza i podróżnika.
Zwycięzcy „Tourism Trends Awards” otrzymają prestiżowe wyróżnienie i dostaną możliwość zaprezentowania się podczas konferencji przed wszystkimi uczestnikami. Warto w tym miejscu wymienić zwycięzców ubiegłorocznej edycji konkursu TTA. W roku 2015 bezkonkurencyjny w kategorii „Najlepsza kampania marketingowa” okazał się Gdański Teatr Szekspirowski, a w kategorii „Odpowiedź na trend w turystyce – rozwiązanie w zakresie turystyki medycznej” triumfowała firma Velcure S.C. W rywalizacji „Najlepsza strona internetowa” wyróżniono firmę Travel Group.
Podsumowując. W Gdańsku szykuje się kolejne niezwykle ważne i interesujące wydarzenie branży turystycznej. Dlatego zachęcamy do rejestracji i udziału – uczestnicy „Nowych Trendów w Turystyce” z pewnością nie wyjdą z konferencji bez wymiany ciekawych doświadczeń z zakresu turystyki i nowej, przydatnej w działaniach branżowych wiedzy.


Można także zapisywać się na study tour, który odbędzie się kolejnego dnia. Pokażemy najciekawsze „unique venues” w Gdańsku, które uczynią każde spotkanie i konferencje wyjątkowymi, a jednocześnie są ważną częścią oferty turystycznej miasta.
Do zobaczenia w Gdańsku już 31 marca!
Więcej na www.trendywturystyce.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl