Eventy nagordzone w konkursie „Złote Spinacze”

Podczas gali finału konkursu PR „Złote Spinacze” zostały wręcczony nagrody w kategoriach eventowych – event komercyjny i event społeczny.
Jury konkursu pod kierownictwem Zbigniewa Gajewskiego nagrodziło projekty PR-owe w 27 kategoriach, wśród nich dwie dotyczyły bezpośrednia realizacji eventowych.
W kategorii Event komercyjny brązowe Spinacze zdobyły projekty „H&M Królestwo” (Endorfina Events, H&M, VML Poland) oraz „Podaruj Słońce – Owocowa Strona Żywiec Zdrój” (Żywiec Zdrój, Garden of Words).
W kategorii Event społeczny brązowe Spinacze zdobyły projekty: „Warszawski weekend księgarń kameralnych” (Miasto Stołeczne Warszawa), „7 miliardów Innych” (Pan Pikto, Belleville) oraz „Daj się oświecić” (PGE Obrót, El Padre).
Złoto za Kreatywność trafiło do realizatorów projektu „Kuchnia Spotkań IKEA” (IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2, Internet, Blue Ivy) – który w ostatniej edycji MP Power Awards otrzymał nominację w kategorii Event – promocja marki.
W tym roku po raz pierwszy w historii konkursu przyznawano projektom Spinacze w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. Kategorie podzielono na główne, sektorowe i specjalne.
Galę, którą zainaugurowały przemówienia prezesa Związek Firm Public Relations (organizatora konkursu) Grzegorza Szczepańskiego oraz przewodniczącego jury, poprowadził Jarosław Kuźniar. Wydarzenie odbyło się 2 grudnia w warszawskim hotelu Westin.