Kolejna monografia Krzysztofa Celucha. Premiera podczas MPI EMEC
Premiera książki „Managing content, product and motivation in meetings and events industry” autorstwa Krzysztofa Celucha odbędzie się 1 lutego, podczas MPI European Meetings & Events Conference w Krakowie.
Anglojęzyczna publikacja „Managing content, product and motivation in meetings and events industry” jest wynikiem obserwacji dynamicznie rozwijającego się rynku spotkań w Polsce, a jednocześnie zapisem jego 25-letniej historii. Autor prezentuje charakterystykę funkcjonowania, model współpracy, pokazując zależności pomiędzy poszczególnymi podmiotami oraz proponuje nową systematyzację rynku.
Krzysztof Celuch przedstawia i analizuje dotychczasową teorię przemysłu spotkań sformułowaną zarówno przez ekspertów, jak i naukowców, by finalnie zaprezentować swoją klasyfikację. Autor przekonuje, że kluczowym aspektem organizacji różnorodnych wydarzeń są ich cele. Grupuje je wokół trzech zagadnień – wiedzy, produktu i motywacji – i z ich perspektywy opisuje rynek.
Monografia zawiera także prognozę dotyczącą rozwoju przemysłu spotkań w ciągu dziesięciolecia, w której autor wskazuje dwa obszary szczególnie wymagające regulacji. Jednym z nich jest stworzenia rachunku satelitarnego dla przemysłu spotkań, dzięki czemu zostanie ukazana wartość ekonomiczna przemysłu spotkań w długim okresie. Zaproponowane przez autora rozwiązania mają charakter uniwersalny, nie dotyczą jedynie specyfiki polskiego rynku.
Krzysztof Celuch łączy w publikacji rozważania teoretyczne z wieloma przykładami realizacji projektów oraz prezentuje studia przypadków wydarzeń obrazujących każdą ze stworzonych kategorii.
Autor żywi nadzieję, że przygotowane przez niego podsumowanie oraz zaprezentowane narzędzia będą służyły umacnianiu branży. Celem pracy jest bowiem ukazanie istoty przemysłu spotkań na polskim rynku, a poprzez analizę jakościową, m.in. produktów, czyli spotkań zorganizowanych przez polskie firmy, pragnie pokazać profesjonalizm i wartość ekonomiczną tego sektora gospodarki.
W przedmowie do monografii Krzysztof Celuch dziękuje przyjaciołom – ekspertom międzynarodowego przemysłu spotkań za wsparcie w jego naukowej pracy. Szczególne podziękowania za inspiracje kieruje do Roba Davidsona.
Monografia została wydana przez Akademię Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie oraz Szkołę Główną Turystyki i Rekreacji w Warszawie. Recenzentami pracy są: associate profesor Amanda Cecil, Indiana University, USA, dr hab. Jadwiga Berbeka, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Rob Davidson, managing director MICE Knowledge. Partnerem strategicznym publikacji jest Poznań Congress Center.
Premiera monografii „Managing content, product and motivation in meetings and events industry” oraz spotkanie z autorem odbędzie się 1 lutego podczas MPI European Meetings & Events Conference w ICE Kraków Congress Center w Krakowie. Organizatorami spotkania są Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie oraz MeetingPlanner.pl. Partnerami – Masters Catering i Mea Group. Medialnie wydarzenie wspierają MICE Poland i MeetingPlanner.pl. Partnerem strategicznym spotkania jest Poznań Congress Center.
Publikacja została wydana w języku angielskim.
Liczba stron: 240, cena: 65 zł
http://www.i.vistula.edu.pl/pubs/content/ksiki-books
www.kceluch.com