Grzegorz Kuć na czele agencji Ten Team
Działalność inauguruje agencja Ten Team, której założycielem i prezesem zarządu jest Grzegorz Kuć. Nowa marka pozycjonuje się jako agencja doradztwa komunikacyjnego, specjalizująca się w employer brandingu, kompleksowej obsłudze eventów i targów oraz public relations.
– Atmosfera pracy, nieszablonowe metody pracy projektowej oraz ciekawe pomysły na integrację pracowników, to po wynagrodzeniu, coraz częstsze kryteria wyboru pracodawcy przez pracowników. Wychodząc naprzeciw potrzebom wielu firm, stworzyliśmy pakiet działań pozwalający skutecznie promować markę przyjaznego pracodawcy. Kilkunastoletnie doświadczenie zespołu Ten Team z zakresu public relations, komunikacji marketingowej oraz eventów, pozwala na holistyczne podejście do klienta” – mówi Grzegorz Kuć, prezes zarządu Ten Team.
Nadzór nad procesami sprzedażowymi w Ten Team pełni Leszek Polkowski – dyrektor sprzedaży. Wcześniej odpowiedzialny za sprzedaż w firmach Sony Music, Polskie Nagrania oraz GIG.
Za komunikację i kompleksowe planowanie działań z zakresu PR odpowiada Katarzyna Ługowska – manager strategii komunikacji. Wśród projektów, które realizowała są wprowadzenie na rynek marki TK Maxx, projekty specjalne dla magazynów Gala i Claudia. Pracowała w działach PR firm Polska Press, Pretius oraz agencji Testa Communications.
Grzegorz Kuć związany był wcześniej z Grupą Trias, gdzie w ostatnich latach pełnił m.in. funkcję członka zarządu spółek zależnych. Wcześniej pracował m.in. w Polskapresse Sp. z o.o. jako marketing communication manager, w Infovide - Matrix SA jako kierownik Linii Biznesowej Edition-Creation & Mobile.