Skutecznie dla reklamy – podsumowujemy FestiwalMarketingu.pl

ARTYKUŁ PROMOCYJNY

Liczne rzesze zwiedzających, szeroka oferta reklamowa i niezwykle bogaty program wydarzeń dodatkowych. Tak w jednym zdaniu można podsumować tegoroczną edycję targów. Jednak to co najważniejsze, wyraża się w liczbach. Blisko 250 wystawców targów to 30% więcej firm niż w roku ubiegłym. Ogromnym sukcesem jest także 20% wzrost liczby zwiedzających - 4800 osób, które - co istotne - reprezentowały tylko i wyłącznie profesjonalistów z branży.

 

8. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej obfitowała w nowości. W tym roku po raz pierwszy, ze względu na bardzo duże zainteresowanie wystawców, impreza została podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali również różnorodne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.
Licznie przybywający zwiedzający mieli okazję nie tylko zapoznać się z najnowszą ofertą produktową wystawców targów, jak również wziąć udział w imprezach towarzyszących, z których najważniejsze były dwie kluczowe konferencje. Pierwszego dnia targów goście zostali zaproszeni na konferencję Event MIX. Festiwalowa nowość okazała się tzw. strzałem w dziesiątkę. Już na kilka tygodni przed wydarzeniem wszystkie miejsca na konferencję zostały wyprzedane. W Event MIX wzięło udział 220 osób. Na scenie wystąpili eksperci i praktycy eventowi m. in. Nina Żukowska, Monika Dymacz-Kaczmarczyk czy Jarosław Uściński. Gościem specjalnym wydarzenia była Dorota Wellman.


Drugiego dnia na gości czekało spectrum marketingowych inspiracji podczas Marketing MIX - wydarzenie zgromadziło ponad 120 słuchaczy, znaleźli się wśród nich dyrektorzy i przedstawiciele działów marketingu znanych firm z branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Doświadczeni prelegenci: Marcin Gieracz, Olaf Dąbrowski, Piotr Orliński, Natalia Hatalska, Zbigniew Kokot, Alicja Cybulska i Paweł Tkaczyk w swoich wystąpieniach poruszyli niezwykle istotne tematy, które spotkały się z żywym zainteresowaniem ze strony uczestników.
Odwiedzający halę FestiwalMarketingu.pl chętnie również odwiedzali strefę konkursów. W hali nr I można było podziwiać najciekawsze gadżety reklamowe konkursu Super Gift 2016. W trakcie targów zwiedzający mogli także dokonywać wyboru w konkursie POS STARS. Ekspozycja, zgłoszonych do udziału  w rywalizacji, display’ów ocenianych w 12 kategoriach tematycznych – to kolejny element, który uzupełniał bogatą ofertę wystawienniczą hali nr I.
To nie wszystko. W czasie trwania Festiwalu uczestnicy mogli po raz pierwszy zobaczyć najbardziej kreatywne rozwiązania w druku w specjalnie zaaranżowanej strefie BE CREATIVE! W hali nr II, przy targowej recepcji, były prezentowane personalizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych. Odwiedzający strefę BE CREATIVE! obejrzeli oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz. Możliwości i rozwiązania prezentowały nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print.


- To była zdecydowanie najbardziej wyjątkowa i udana odsłona targów. Potwierdzeniem tych słów są pierwsze sprzedane stoiska na przyszłoroczne targi, a 90% tegorocznych wystawców zapowiedziało udział w kolejnej edycji - mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine - organizatora targów.
www.festiwalmarketingu.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl