Pięciolecie Hilton Garden Inn Kraków
Czterogwiazdkowy hotel Hilton Garden Inn Kraków prowadzony przez spółkę Hotels Global Investment Group obchodził piąte urodziny, które wraz z gośćmi świętował podczas uroczystej kolacji.
Gośćmi kolacji byli przedstawiciele korpusu dyplomatycznego, władz miasta, instytucji kulturalnych, naukowych i biznesowych, przedstawiciele świata krakwoskiego biznesu, klienci, partnerzy bizensowi oraz przyjaciele i goście hotelowi.
– To już pięć lat obecności marki Hilton Garden Inn na rynku polskim –powiedziała podczas spotkania przypomniała Magdalena Sekutowska, dyrektor ds. rozwoju na Europę Wschodnią z ramienia Hilton Worldwide. – To kwiat, który tak pięknie rozkwitł – powiedziała, wręczając symboliczny kryształowy kwiat na ręce Doroty Smagur, dyrektor generalnej hotelu.
Kolacja zasiadana na piąte hotelu urodziny została oparta na autorskim projekcie „7 chwil ” szefa kuchni Piotra Pabisiaka. W każdy czwartkowy wieczór w restauracji hotelowej odbywa się cykl kolacji degustacyjnych, w których goście mogą skosztować za każdym razem nowych koncepcji kulinarnych szefa. Nastrój imprezy zapewnił zespół „Detox”, wprowadzając gości w klimat krakowskich klubów.
Jak podkreślają przedstawiciele obiektu, urodziny hotelu były również okazją do świętowania sukcesu oraz podsumowania zmian. – Na biznesowy sukces hotelu największy wpływ miało otwarcie tuż obok Centrum Kongresowego ICE Kraków w październiku 2014. Od otwarcia naszymi gośćmi są głównie uczestnicy kongresów i konferencji, którzy biorą udział w dużych wydarzeniach w ICE. Często też gościmy organizatorów i uczestników imprez w Tauron Arenie, a także innych wydarzeń organizowanych w Expo i w mieście. W Krakowie od kilku lat najszybciej rozwija się sektor BPO/SSC czyli firmy outsorcingowe. Dla nowych firm cały czas potrzebne są powierzchnie biurowe, a firmy ulokowane dotychczas w Zabierzowie szukają nowych lokalizacji i przenoszą swoje siedziby bliżej centrum Krakowa. Co za tym idzie wzrasta zapotrzebowanie na usługi noclegowe ze względu na coraz większą liczbę nowych projektów. To naprawdę wspaniały moment dla Krakowa. A nasza strategia bycia hotelem biznesowym doskonale realizuje się w takiej rzeczywistości – podsumowuje Joanna Chwastek-Pluta, dyrektor sprzedaży.