Allegro przedstawia nowy wizerunek

Agencja Allegro wprowadza nową identyfikację wizualną firmy. Działania rebrandingowe, jak podkreślają przdstawicielefirmy, są efektem dynamicznego rozwoju agencji, oferującej obecnie pełen wachlarz usług komunikacji marketingowej.
 

– Allegro często kojarzone jest głównie z działaniami eventowymi, pomimo że od lat skutecznie realizujemy różnorodne projekty z szerszego obszaru komunikacji marketingowej. Nowy wizerunek agencji ma na celu podkreślić ten fakt – chcemy być utożsamiani jako firma, która oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla Marek – mówi Anna Gogacz, dyrektor generalna agencji Allegro.
Jednym z elementów rebrandingu jest nowy logotyp firmy, który, nawiązując do typografii i kolorystyki poprzedniego, uzyskał obecnie bardziej nowoczesny i prosty charakter. Uzupełnieniem logotypu jest tagline „Smart Communications”, który pełni podwójną rolę, mając być jednocześnie zapewnieniem o skuteczności działań agencji oraz akronimem przedstawiającym metodykę jej pracy.
Gruntowną zmianę przeszła również strona internetowa www.allegro.com.pl. Charakteryzuje ją obecnie minimalistyczny design oraz prosty układ treści. Witryna jest kompatybilna z urządzeniami mobilnymi, a poza najważniejszymi informacjami dotyczącymi firmy, zawiera portfolio wybranych projektów.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl