Rok DoubleTree by Hilton Łódź

Łódzki DoubleTree by Hilton podsumowuje pierwsze dwanaście miesięcy obecności na rynku. Turystyka biznesowa jest kluczowym sektorem w działalności obiektu.


Od uroczystej inauguracji w 2013 roku w DoubleTree by Hilton Łódź przenocowało blisko 40 tysięcy osób z Polski oraz z zagranicy. Z usług gastronomicznych podczas organizowanych w hotelu eventów oraz w restauracji Four Colors i Golden Barze skorzystało niemal 82 tysiące osób. W hotelowym SPA & Health Clubie wykonano już blisko 2,5 tysiąca zabiegów.
Łódzki DoubleTree by Hilton swoją ofertę kieruje głównie do klientów szeroko rozumianego sektora turystyki biznesowej oraz pracowników korporacji, m.in. poprzez liczne promocje i propozycje dostosowane do potrzeb zagranicznych gości nastawionych na wypoczynek, pochodzących mi.n. ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec czy Wielkiej Brytanii.
Przez pierwszy rok działalności w hotelu odbywały się wydarzenia biznesowe i konferencje organizowane m.in. przez banki, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa działające w branży motoryzacyjnej, medycznej i farmaceutycznej. – Po roku działalności jesteśmy w stanie stwierdzić, że nasz hotel jest zdecydowanie obiektem konferencyjnym. Naszym głównym atutem jest lokalizacja w centrum Polski, duży parking oraz hale, które dają niemal nieograniczone możliwości aranżacyjne – mówi Joanna Płauszewska-Deka, dyrektor sprzedaży i marketingu DoubleTree By Hilton Łódź. – Dlatego postanowiliśmy zrewitalizować i dołączyć do naszej oferty kolejne hale należące niegdyś do Wytwórni Filmów Fabularnych.
 

W ostatnim rankingu serwisu trivago.pl, stworzonym na podstawie ocen jego użytkowników, łódzki DoubleTree znalazł się na pierwszym miejscu wśród łódzkich hoteli czterogwiazdkowych. W całej Polsce zajął czwarte miejsce. - Dobre wyniki, jakie osiągnęliśmy w ciągu minionego roku, świadczą o tym, że ugruntowaliśmy swoją pozycję na rynku turystyki biznesowej w Polsce – mówi Sławomir Nowak, dyrektor generalny hotelu DoubleTree by Hilton Łódź. – W ciągu kilkunastu miesięcy regularnie otrzymywaliśmy pozytywny feedback od osób korzystających z usług naszego obiektu. Goście chwalili profesjonalizm obsługi hotelowej, wysoką jakość serwowanej kuchni, dodatkowe udogodnienia oraz elegancję wnętrz.
Łódzki DoubleTree by Hilton oraz restauracja Four Colors zdobyły także 12 wyróżnień i nagród w konkursach, w tym tytuł Najlepszego Nowego Hotelu w Europie Środkowo-Wschodniej wg. magazynu Eurobuild, wyróżnienie w konkursie European Property Awards 2014 czy tytuł Budowy Roku 2013.
 

Hotel znajduje się na terenie kompleksu dawnej WFF przy ul. Łąkowej 29 w Łodzi. Posiada 200 pokoi i oraz zaplecze konferencyjne i kongresowe, jest w nim również kino 3D oraz SPA & Health Club. Razem z odnowionymi halami oferuje 4,5 tys. m. kw powierzchni wystawienniczej.

 

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl