Marriott definiuje cele spotkań

Sieć hoteli Marriott wprowadza nowe narzędzie, które ma być inspiracją dla organizatorów spotkań – filozofię i platformę Meetings Imagined.
 

Meetings Imagined to podejście do organizacji spotkań, przyjmujące za punkt wyjścia ich cel i temat. W zeszłym roku Marriott przeanalizował 40 tys. spotkań na świecie. Uzyskane rezultaty zaowocowały powstaniem platformy do czerpania inspiracji z doświadczeń organizacji spotkań w hotelach marki na świecie. 
Nowe podejście jest także wynikiem analizy pokolenia millenialsów, które ma inne oczekiwania nie tylko względem pobytu w hotelu, ale również podejścia do organizacji spotkań. Badania jednoznacznie wskazały na to, że kluczem do sukcesu każdego spotkania jest odpowiednio zdefiniowany cel klienta.

 

Zdefiniowano siedem głównych celów, do których zaliczono: ideate - generowanie nowych pomysłów, produce – ustalenie wspólnego rozwiazania i praca zespołowa, network – poznawanie nowych ludzi, promote – promocja nowego produktu lub sposobu myślenia, decide – podjęcie ważnych decyzji, educate – nauka nowych umiejętności oraz celebrate – upamiętnienie ważnego wydarzenia.
– Intuicyjnie wiemy, że osoby, które spotkały się na sesji szkoleniowej mają inne potrzeby niż te, które zebrały się, aby nawiązywać nowe kontakty w ramach eventu networkingowego. To jest właśnie filozofia Meetings Imagined – powiedziała Justyna Domańska, director of event management w warszawskim hotelu Marriott. – Na początkowym etapie rozmów z klientem nasz zespół ustala cel lub cele, dzięki którym jesteśmy w stanie zaproponować odpowienie ustawienie, przykładowo fotele i sofy dla spotkań mających na celu luźną wymianę poglądów czy menu poprawiające koncentrację i pracę mózgu dla spotkania o celu edukacyjnym.
 

MeetingsImagined.com jest platformą cyfrową, która gromadzi wizualną inspirację i wiedzę oraz służy do kreowania pomysłów, planowania i współpracy. Strona składa się z czterech zakładek.
W pierwszej, klient może samodzielnie zdefiniować, jaki cel przyświeca jego spotkaniu. Każdy z celów jest opisany i zilustrowany zdjęciami. W drugiej dostępny jest szereg artykułów i porad, które pomogą dobrać na przykład muzykę, światło oraz dodatkowe atrakcje. Sercem strony jest galeria zdjęć, która umożliwia wysyłanie ich sobie wzajemnie, udostępnianie na portalach społecznościowych lub komentowanie. Ostatnia zakładka składa się z profili indywidualnych hoteli, w tym Warsaw Marriott Hotel.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl