Warsztaty MPI: Marka osobista to nie wizerunek
Kolejne w tym roku spotkanie szkoleniowe MPI Poland Club poświęcone było marce osobistej, jej świadomości i kształtowaniu oraz bezpośrednim jej przełożeniu na życie biznesowe i karierę zawodową.
Warsztaty pod hasłem „Marka osobista – zdobywaj zaufanie i inwestuj w reputację!” poprowadził trener biznesu, doradca strategiczny i ekspert w obszarze marketingu, zarządzania, innowacji i przywództwa – Marka Parzydło, CEO Personal Brand Institute.
Spotkanie składało się z dwóch części. Pierwszą stanowił wykład, który przedstawił teorię marki osobistej i jej znaczenie w życiu zawodowym każdego profesjonalisty. Od niej zależy, jak jesteśmy postrzegani przez nasze otoczenie, zarówno przez współpracowników, jak i naszych klientów. Przedstawiona została definicja marki osobistej i różnica pomiędzy marką, a wizerunkiem. Konkluzją było stwierdzenie, że wizerunek jest wyłącznie czymś zewnętrznym, powierzchownym, a marka wypływa z naszego wnętrza, odzwierciedla nasze przekonania i wyznawane wartości. Umiejętne kształtowanie swojej marki osobistej wpływa pozytywnie na nasze życie biznesowe i karierę zawodową, pozwala nią świadomie kierować, tak aby jak najwięcej zyskać dla siebie, a także dla swojej firmy.
Wykład Marka Parzydło stanowił wprowadzenie do drugiej części – warsztatowej. Praca w grupach dała możliwość wymiany poglądów i doświadczeń z innymi uczestnikami. Wśród zadań znalazły się m.in. zdefiniowanie wartości i obietnic, jakie daje marka branży spotkań, poszukiwanie kluczowych miękkich i twardych kompetencji event managera czy przygotowanie propozycji zintegrowanej komunikacji marki rzeczywistej lub fikcyjnej postaci.
Spotkanie „Personal branding z Markiem Parzydło” odbyło się w warszawskim Studiu Skandal, 24 września. Uczestniczyło w nim ponad 40 przedstawicieli branży.