Kampania finalizuje akcję Wyzwanie Smaku Pepsi

Ruszyła kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji akcji Wyzwanie Smaku Pepsi – cyklu eventów, które podczas wakacji odbyły się w wybranych miastach Polski. Za organizację wydarzeń Pepsi odpowiadała agencja Ewesa.

Podczas akcji Wyzwanie Smaku Pepsi konsumenci próbowali napojów, odkrywali swoje preferencje smakowe oraz czekało na nich szereg atrakji. Jak informują organizatorzy, przez dwa miesiące trwania akcji Wyzwanie Smaku Pepsi podjęło ponad 100 tys. osób, z których ponad 60 proc. wybrało smak Pepsi.
Kampania marketingowa bazuje na spocie reklamowym, który nakręcono z udziałem uczestników na tegorocznych eventach. Reklama jest esencją pozytywnych emocji i wrażeń, jakie towarzyszyły konsumentom podczas letniej zabawy.

 


Działania promocyjne obejmują także kampanię bannerową na portalach internetowych oraz działania na profilu Pepsi na Facebooku, gdzie będą publikowane spoty z podziękowaniami za udział w Wyzwaniu Smaku Pepsi oraz zagadki związane z tegoroczną edycją akcji. – Kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji Wyzwania Smaku Pepsi ma przede wszystkim pokazać, jak świetnie bawiliśmy się z konsumentami na eventach w całej Polsce. W ten sposób chcemy podsumować lato pełne wrażeń i podziękować wszystkim, którzy tak chętnie podjęli Wyzwanie Smaku Pepsi – mówi Magda Kuźnik, senior brand manager Pepsi Poland.

Ekipa Wyzwania Smaku Pepsi,a wraz z nią „Niezły Gość – Mikołaj”, pojawiła się w 28 miejscowościach a trasa road show wyniosła ponad 35 tys. km. Uczestniczy oprócz próbowania napojów brali udział w nietypowych misjach. Natomiast Mikołaj podczas wakacyjnych eventów zmienił strój na hawajską koszulę.
Na eventach Wyzwania Smaku Pepsi wakacyjny klimat zapewniał DJ, który serwował letnie hity. Dodatkowo wszyscy, którzy wzięli udział w zabawie, otrzymali wakacyjny gadżet. Podczas eventu w Darłówku można było podziwiać pokaz flair i nauczyć się przygotowywać moktajle, a we Władysławowie spróbować Pepsi w wydaniu molekularnym, serwowanej jako sorbet.
Adaptację reklamy przygotowała agencja Graffiti, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań marketingowych w Internecie przygotowało Digital One, a działania public relations prowadzi Questia. Za organizację eventów Wyzwania Smaku Pepsi odpowiedzialna była agencja Ewesa.

 

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl