LOT stawia na dobre praktyki zakupowe

Monika Michna Kiełtyka-Michna, członek zarządu ds. korporacyjnych LOT-u i Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SKM SAR
Na zdjęciu: Monika Michna Kiełtyka-Michna, członek zarządu ds. korporacyjnych LOT-u i Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SKM SAR

Lot podpisał list intencyjny o uznaniu Międzynarodowych Standardów Przetargowych WFA EACA, dołączając tym samym formalnie do grona firm reprezentujących najlepsze międzynarodowe praktyki zakupowe na rynku. To kolejny element budowania przez spółkę dojrzałej kultury korporacyjnej i prowadzenia odpowiedzialnego biznesu.

List intencyjny został podpisany pomiędzy przewoźnikiem a Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, które od lat promuje i wspiera tworzenie przejrzystych praktyk zakupowych na polskim rynku. Opracowany przez EACA (The European Association of Communications Agencies) oraz WFA (World Federation of Advertisers) dokument określa normy i wskazówki postępowania zgodne z najlepszymi praktykami prowadzenia procesów zakupowych, które dobrze wpisują się w sposób działań bliskich polskiemu przewoźnikowi. – Wierzymy, że prawdziwy sukces odnoszą ci, którzy potrafią budować własny biznes w oparciu o sukces partnerów. Chcemy z każdym z nich współpracować na zasadach otwartego dialogu i rozumienia wzajemnych potrzeb. W tym celu zbudowaliśmy  profesjonalne Biuro Zakupów działające w oparciu o nową, wzorowaną na najlepszych standardach zarządzania i kontroli Procedurą Zakupową, regulującą również nasze relacje z Partnerami. Podpisanie listu intencyjnego z SAR to dla nas bardzo naturalny krok, który pozwoli nam na jeszcze skuteczniejsze budowanie trwałych więzi z wszystkimi, którzy chcą z nami współpracować – mówi Monika Michna Kiełtyka-Michna, członek zarządu ds. korporacyjnych LOT-u.


 

Przejrzysty proces przetargowy, tworzenie zwięzłych i dobrze przemyślanach briefów, przeznaczenie odpowiedniej ilości czasu na pracę agencji, ograniczenie liczby zapraszanych agencji, kierowanie się jasnymi kryteriami oceny oraz bezwzględny szacunek dla własności intelektualnej to standardy obowiązujące w najlepszych światowych firmach. – Cieszymy się, że PLL Lot zdecydował się na podpisanie tak ważnego dokumentu dla całej branży. To cenne, że przedsiębiorstwo z taką renomą i długoletnią historią postanowiło przyłączyć się do grupy firm stanowiących ambasadorów dobrej zmiany w sferze regulacji procesów zakupowych w Polsce. Mamy nadzieję, że działanie naszego największego narodowego przewoźnika będzie mocnym sygnałem dla rynku, że warto należeć do grona przedsiębiorstw respektujących światowe standardy w zakresie procedur konkursowych – powiedział Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SKM SAR.

Światowa Federacja Reklamodawców (WFA) jest wspólnym głosem reklamodawców z całego świata, którzy przez lata sporządzali najlepsze praktyki przetargowe, pomagając tym samym firmom i różnym organizacjom tworzyć przejrzyste zasady konkursu ofert. W oparciu o bogate doświadczenie członków WFA wypracowane zostały normy, które powinny obowiązywać w etycznym biznesie. Dają one wyraźny sygnał obecnym i potencjalnym kontrahentom, że dana firma jest godna zaufania oraz respektuje swoich partnerów w interesach.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl