Hilton Worldwide dla lokalnych społeczności

Hilton Worldwide po raz trzeci świętuje w Polsce inicjatywę Global Week of Service, która ma na celu wspieranie lokalnej społeczności poprzez takie działania jak m.in. prace remontowe czy zbiórki krwi.

Podczas tygodnia Global Week of Service, pracownicy hoteli Hilton Worldwide na całym świecie biorą udział w różnorodnych akcjach charytatywnych, które mają na celu pomoc lokalnym społecznościom. Pracownicy hoteli Hilton w Krakowie, Gdańsku, Łodzi oraz Warszawy, podjęli się również wyzwań w ramach tej akcji. W tym roku, w dniach 19-25 października sieć planuje realizację 3 tys. projektów

Od poniedziałku, 20 października, pracownicy polskich hoteli z sieci Hilton Worldwide rozpoczęli działania na rzecz lokalnych społeczności i swojego najbliższego otoczenia – zbierali krew dla pobliskich szpitali i centrów krwiodawstwa, pomagali w pracach renowacyjnych w obiektach, mieszczących się w bliskim sąsiedztwie hoteli oraz gościli uczniów szkół, m.in. prowadząc dla nich warsztaty.
Podobnie jak rok temu, pracownicy hotelu Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre skupili się na pomocy warszawskim domom dziecka. Członkowie zespołu hotelowego zaplanowali prace remontowe w dwóch placówkach – Domu Dziecka nr 9, mieszczącym się przy ulicy Władysława Korotyńskiego 13, oraz Domu Dziecka nr 3, przy ulicy Dalibora 1.
Wśród innych inicjatyw przeprowadzonych na terenie Polski w ramach Global Week of Service znalazły się zbiórka krwi wśród pracowników DoubleTree by Hilton Hotel Łódź, Dzień Dawcy Szpiku w hotelu Hampton by Hilton Hotel Warsaw Airport oraz prace remontowe wykonane przez pracowników Hilton Garden Inn Hotel Kraków. Hotele Hampton by Hilton Warsaw City Centre Hotel i Hilton Gdańsk w tych dniach gościły z kolei uczniów szkół podstawowych oraz licealnych, którzy mogli poznać kulisy pracy w hotelu i dowiedzieć się więcej na temat tej branży.
W 2013 roku, pracownicy Hilton Worldwide z 900 biur i obiektów przeprowadzili ponad 2,4 tys. akcji, spełniając inicjatywę Hilton Worldwide pod nazwą Travel with Purpose, która ma na celu zacieśnianie więzi z lokalnymi społecznościami, kreowanie szans i angażowanie się w lokalne wydarzenia.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl