Debata SBE o roli lokalizacji w organizacji eventu
Kolejne spotkanie Stowarzyszenia Branży Eventowej w ramach cyklu dyskusji o polskim rynku spotkań poświęcone było wyborowi lokalizacji jako strategiczny punkt planowania eventu. Debata odbyła się Hotelu Sound Garden.
Wybór lokalizacji nie może być przypadkowy – podsumowała debatę Anna Nowakowska, członek zarządu ds. edukacji Stowarzyszenia Branży Eventowej. – Decydując o miejscu wydarzenia nie tylko weryfikujemy wszystkie podstawowe założenia eventu, ale także decydujemy o wyborze najlepszej koncepcji kreatywnej i oprawie technicznej spotkania. To, na jaką lokalizację zdecyduje się klient, w dużej mierze przesądza o klimacie i prestiżu wydarzenia, jego logistyce, scenografii, użytym oświetleniu i nagłośnieniu czy wreszcie wygodzie zaproszonych na niego gości. Świadomość roli, jaką odgrywa miejsce w planowaniu eventu, może zapewnić harmonijną współpracę między klientem a agencją, pomiędzy agencją a przedstawicielami lokalizacji, a także pomiędzy wszystkimi innymi podmiotami, pośrednio lub bezpośrednio zaangażowanymi w organizację wydarzenia.
Spotkanie składało się z panelu dyskusyjnego, w którym głos zabrali zaproszeni goście oraz sesji pytań od uczestników spotkania. W debacie, jako przedstawiciele lokalizacji udział wzięły Żaneta Berus (prezes zarządu Warszawskiego Centrum Expo XXI) oraz Iwona Kubisz (head of sales & MICE Department w Hotelu Sound Garden), agencje eventowe reprezentował natomiast Jakub Zdrzalik (partner i managing director w Agencji Prefectto). Spostrzeżeniami na temat wyboru miejsc eventowych podzieliły się także Aleksandra Maj z Inspektoratu Transportu Drogowego oraz Anna Nowakowska – autorka bloga Strefa MICE.pl i członek zarządu SBE. Moderatorem debaty był Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Brief.
Wydarzenie odbyło się w ramach cyklu spotkań z klientami branży eventowej, będącego elementem działań edukacyjnych prowadzonych przez SBE na polskim rynku.
Debata odbyła się 29 września.