Business Mixer KAE: O relacji Reklamodawca – Agencja

19 maja 2016 r. odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Business Mixer, organizowane przez Brave w imieniu Klubu Agencji Eventowych i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Spotkanie będzie poświęcone tematowi budowania dobrych praktyk w relacji między Reklamodawcą i Agencją.
Uczestnicy w ramach debaty panelowej pochylą się nad następującymi zagadnieniami branżowymi:
- Transparentność finansowa – kosztorysy w przetargach, jak powinny wyglądać wzorcowo?
- RFQ – jaki powinien być minimalny czas na przygotowanie oferty dla klienta?
- Kultura briefingu i debriefingu – o dobrych praktykach i płynących z tego korzyściach.
Wśród zaproszonych gości znajdą się przedstawiciele agencji eventowych zrzeszonych oraz niezrzeszonych, a także bogata reprezentacja mediów. W panelu uczestniczyć będą: Paweł Tyszkiewicz (przedstawiciel Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR), Szymon Walkiewicz (przedstawiciela KAE, Walk Events), Macieja Ledziona (przedstawiciel KAE, endorfina events), Agata Jumutz (specjalistka związaną z procurementem w środowisku korporacyjnym). Moderatorem dyskusji będzie Michał Atlas (Brave).
Dyskusja w ramach Business Mixera KAE jest częścią szerokiego dialogu z procurementem, który KAE prowadzi w projekcie Reklamodawca – Agencja, realizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menadżerów Logistyki. Celem projektu jest wypracowanie kodeksu dobrych praktyk postępowania w relacjach między reklamodawcami, a agencjami branżowymi.
Klub Agencji Eventowych powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. W jego skład aktualnie wchodzi 12 agencji: Allegro, Brave, El Padre, EM Lab, Endorfina Events, Jet Events, Multi Event, My Place, Plej, Rochstar Events, STX Jamboree i Walk Events.