Sheraton Krakow w grupie Sheraton Grand

Krakowski hotel Sheraton zmienia nazwę na Sheraton Grand Krakow, co jest równoznaczne z dołączeniem polskiego hotelu do grona najbardziej prestiżowych obiektów marki Sheraton na świecie.

Sheraton Krakow Hotel dołączy do 25 obiektów Sheraton Grand na świecie i będzie jedynym polskim hotelem znajdującym się w tym gronie. Globalna sieć Sheraton doceniła polski obiekt za unikatową lokalizację – na zakolu Wisły, tuż u podnóża Zamku Królewskiego na Wawelu. Hotel przechodzi obecnie gruntowną renowację, która zostanie zakończona na początku 2017 roku.

Sheraton Grand jest jedną z wielu inicjatyw podejmowanych obecnie w ramach strategii Sheraton 2020, całościowego planu mającego na celu umocnienie pozycji marki Sheraton jako lidera na globalnym rynku hotelarskim i uzyskanie miana preferowanej marki hotelowej na świecie.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy jeszcze bardziej rozwijać dziedzictwo marki Sheraton w Europie Środkowo-Wschodniej, poprzez wprowadzenie pierwszego hotelu Sheraton Grand w Polsce – powiedział Thomas Willms, wiceprezes sieci Stawood Hotels & Resorts oraz dyrektor regionalny na Europę Środkowo-Wschodnią.
Sheraton Grand Krakow dysponuje 232 pokojami i apartamentami, które są w trakcie renowacji. Wszystkie pokoje klasy premium zostały ostatnio odnowione. Wyremontowano także sale konferencyjne. Hotel posiada 12 sal, które pomieszczą od 10 do 300 osób.

Projekt Sheraton Grand
Ogłoszony w sierpniu 2015 roku tytuł Sheraton Grand jest ukoronowaniem najlepszych hoteli marki na świecie, każdy z nich został starannie wyselekcjonowany na podstawie określonych kryteriów takich jak: wyszukany design, atrakcyjność lokalizacji, czy bezkonkurencyjna jakość obsługi. Marka będzie kontynuować rozbudowywanie portfolio obiektów Sheraton Grand na całym świecie z zamiarem uzyskania blisko 100 takich obiektów do 2017 roku.

Strategia Sheraton 2020
Sheraton Grand jest tylko jedną z wielu inicjatyw podejmowanych obecnie w ramach strategii Sheraton 2020, wszechstronnego 10 punktowego planu przedstawionego w czerwcu 2015 roku, mającego na celu mocne skierowanie uwagi na hotele Sheraton na całym świecie. Ważnym elementem 5-letniego planu Sheraton 2020 jest również kampania marketingowa warta 100 milionów dolarów, wprowadzenie w lobby nowego programu Paired, oferującego możliwość komponowania przekąsek inspirowanych lokalnymi tradycjami kulinarnymi z winami oraz piwami z lokalnych browarów, a także nieustanna innowacyjność w budowaniu niezwykłych doświadczeń klientów Sheraton. Wszystkie te działania mają na celu repozycjonowanie marki Sheraton, zwiększenie przychodów i powiększenie portfolio hoteli o 150 kolejnych do 2020 roku.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl