Brave najwyżej oceniana przez klientów w raporcie MMP
W raporcie „Agencje eventowe 2015” Media & Marketing Polska, agencja Brave została najwyżej oceniona przez klientów. Badanie przeprowadził instytut Millward Brown wśród klientów 10 podmiotów zrzeszonych w Klubie Agencji Eventowych.
Brave jako jedyna agencja w badaniu uzyskała maksymalną ocenę klientów w obszarach: współpraca z agencją oraz obsługa klienta. „Tegoroczne oceny są entuzjastyczne. Wszyscy badani klienci przyznali agencji najwyższą notę za całość współpracy; wysoko oceniają obsługę klienta i ceny usług; oferta agencji jest szeroka” – czytamy w raporcie.
Brave zajmuje się kreacją, planowaniem, organizowaniem i produkcją wszelkiego rodzaju wydarzeń. Powstała w 2015 r. w wyniku wydzielenia wyspecjalizowanej spółki w ramach Grupy Kapitałowej Arteria. W swoich zasobach posiada studio graficzne 2D i 3D, dział kreacji i produkcji. Zespół zarządzany jest przez Tomasza Dworaka i Michała Atlasa.
– Mijający rok był dla nas ogromnym wyzwaniem. Zdecydowaliśmy się na zmiany organizacyjne, co zawsze wprowadza element niepewności w relacjach z klientem – podkreśla Tomasz Dworak.
Wśród topowych projektów Brave w 2015 r. znalazły się m.in. ogólnopolska akcja promocyjno-samplingowa dla marki Strongbow zakończona Festiwalem Jabłka i Cydru w Warszawie; ogólnopolska akcja promocyjno-samplingowa dla marki Desperados i nowego wariantu Desperados Nocturno; strategiczne konferencje dla klientów: CIMA, Roche, InterRisk czy T-Mobile oraz Nocna Masa Imprezowa dla marki Desperados.