SBE podsumowuje drugą edycję Event Biznes

prof. Rafał Ohme
prof. Rafał Ohme
Izabela Głodek (Grupa Żywiec)
Izabela Głodek (Grupa Żywiec)
Claudia Köhler (Vok Dams)
Claudia Köhler (Vok Dams)
Piotr Jaworowicz (Orlen)
Piotr Jaworowicz (Orlen)
Wojciech Pronobis (Stowarzyszenie Marketerów „Marketing4Business”)
Wojciech Pronobis (Stowarzyszenie Marketerów „Marketing4Business”)
Marcin Prokop
Marcin Prokop
Marta Dunin-Michałowska i Adam Zagajewski, Stowarzyszenie Branży Eventowej
Marta Dunin-Michałowska i Adam Zagajewski, Stowarzyszenie Branży Eventowej

Program tegorocznej edycji Event Biznes skupiał się na zaprezentowaniu różnorodności i skuteczności działań event marketingowych. W czterech blokach tematycznych prelegenci zaprezentowali trendy, nowe rozwiązania, przedstawili analizy i efekty biznesowe wybranych realizacji.

Nad programem tegorocznej edycji konferencji Event Biznes pracowała Rada Programowa, w której skład weszli eksperci polskiego rynku eventowego, reprezentujący zarówno organizatorów, jak i zleceniodawców projektów eventowych, a także przedstawicieli świata nauki i mediów. Efektem prac było przygotowanie złożonego z czterech bloków programu, w którym wiedza teoretyczna łączyła się z praktycznymi przykładami z życia. Wśród czterech bloków znalazły się następujące obszary tematyczne: 1) zaangażowanie, emocje, doświadczenie, 2) skuteczność, mierzalność, budowanie zasięgu, 3) event jako skuteczne narzędzie, 4) inspiracje, przyszłość, nowe technologie.
Założeniem konferencji Event Biznes jest dostarczenie uczestnikom kompleksowej wiedzy na temat event marketingu oraz eventu, jako skutecznej formy komunikacji. Podczas tegorocz-nej edycji wystąpili: Marcin Prokop, Paweł Tkaczyk, prof. Rafał Ohme, Natalia Hatalska, Wojciech Pronobis (Stowarzyszenie Marketerów „Marketing4Business”), Claudia Köhler (Vok Dams), Artur Łobanowski (Sponsoring Expert), Olga Krzemińska-Zasadzka (SBE, Power), Piotr Jaworowicz (Orlen), Łukasz Kosuniak (Samsung), Izabela Głodek (Grupa Żywiec), Arkadiusz Ejsak (Ejsak Group). Uczestnicy dowiedzieli się m.in., jak zaplanować i zrealizować event budujący zaangażowanie wśród odbiorców, jak dotrzeć do klienta w codziennym chaosie komunikacyjnym oraz jak po wydarzeniu zmierzyć wartość uzyskanych efektów. Zostały przeanalizowane studia przypadków takich wydarzeń jak: Męskie Granie, Orlen Warsaw Marathon oraz Samsung Business Summit.
Tegoroczna konferencja Event Biznes w Expo XXI Warszawa zgromadziła ponad 200 uczestników, którzy w ciągu ośmiu godzin wysłuchali 12 prelegentów. To także ponad 140 tagów w social streamie oraz prawie 300 wzmianek w internecie. Spotkanie odbyło się 27 października.
Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej.


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl