Kongres ICCA: Stowarzyszenie z nową strategią

Anna Górska (Expo XXI Warszawa), Krzysztof Celuch (Poland Convention Bureau) i Katarzyna Cioch (Warsaw Convention Bureau) podczas kongresu ICCA.
Na zdjęciu: Anna Górska (Expo XXI Warszawa), Krzysztof Celuch (Poland Convention Bureau) i Katarzyna Cioch (Warsaw Convention Bureau) podczas kongresu ICCA.

Podczas światowego kongresu International Congress and Convention Association organizacja przedstawiła nową strategię. Uczestnicy poruszyli m.in. na takie tematy jak kupowanie kongresów przez destynacje, potrzeba zmiany formuły programów hosted buyers, nietypowe formy uatrakcyjnienia kongresów czy sposoby projektowania konferencji.

 

W Buenos Aires w Argentynie odbył się 54. Kongres oraz Walne Zgromadzenie Członków ICCA International Congress and Convention Association, w którym wzięło udział ponad 700 osób. W wydarzeniu Polskę reprezentowali Krzysztof Celuch z Poland Convention Bureau POT, Katarzyna Cioch z Warsaw Convention Bureau WOT oraz Anna Górska z Expo XXI Warszawa, przewodnicząca Oddziału Europy Centralnej ICCA.
Stowarzyszenie ICCA zmienia się jako organizacja. Podczas kongresu przedstawiono nowy plan strategiczny, w którym określono, że misją stowarzyszenia jest współtworzenie międzynarodowych kongresów stowarzyszeń, a nie tylko śledzenie trendów w nich zachodzących.
Doroczny kongres ICCA ma przede wszystkim charakter edukacyjny, oferując materiały szkoleniowe dla kadry kierowniczej branży spotkań. Jak podkreślają uczestnicy, co roku, jest to ogromna dawka informacji o nowych trendach w przemyśle spotkań, możliwość poznania i wysłuchania ekspertów z całego świata oraz wiedzy o narzędziach marketingowych oferowanych członkom przez ICCA, a także przykłady najbardziej innowacyjnych i ciekawych inicjatyw realizowanych przez członków.
Gorącymi tematami w tym roku było m.in. kupowanie kongresów przez niektóre destynacje, potrzeba zmiany formuły programów hosted buyers podczas wydarzeń branżowych, nietypowe formy uatrakcyjnienia kongresów, nowatorskie programy ambasadorów kongresów oraz sposoby projektowania konferencji.  
Podczas kongresu odbyły się również spotkania oddziałów geograficznych oraz sektorów ICCA, w tym Europy Centralnej, przewodzonego przez Annę Górską. Tematem przewodnim spotkania członków CEC było „Spotkania przyszłych generacji” („The next generation meetings”). W trakcie sesji wystąpił Matthias Schultze z German Convention Bureau oraz Mike Van der Vijver z MindMeeting. Spotkanie było też okazją do przypomnienia i podsumowania letniego spotkania oddziału, które odbyło się w Warszawie.
Tradycyjnie wybrano także laureatów ICCA Best Marketing Award, którym został Halifax Convention Center, oraz ICCA Best PR Award, która powędrowała do Greater Convention Bureau Bogota. Jednym z jurorów ICCA BMA jest również Anna Górska.
Na kongresie w Buenos Aires oficjalnie ogłoszono, że w 2019 roku wydarzenie odbędzie się w Houston w USA.
Doroczne spotkanie członków ICCA to także okazja do zacieśnienia relacji biznesowych oraz nawiązania nowych z profesjonalistami z całego świata, czemu sprzyja zróżnicowany program socjalny. W tym roku był to wieczór z operą w Teatrze Colonel, Tango Night, eliminacje drużynowe CAT Night, degustacje win z regionu Mendoza w tym sławnego Malbec i steków z argentyńskiej wołowiny. 
W przyszłym roku 55. Kongres ICCA odbędzie się w dn. 13 - 16 listopada w Kuching, w Malezji.


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl