endorfina events dla Facebooka i H&M w Europie

Endorfina rozwija działalność poza Polską i realizuje produkcje dla klientów w Europie. Agencja wyprodukowała i zrealizowała premierę kolekcji dla H&M w Bukareszcie i konferencję Facebooka w Pradze. Jak informuje endorfina events, realizacje europejskie są początkiem ekspansji agencji na rynek zagraniczny.
Endorfina events wchodzi na rynek europejski. 2 listopada w Bukareszcie odbyła się premiera kolekcji H&M x Balmain (endorfina events zrealizowała również premierę kolekcji w Warszawie), a 5 listopada w Pradze konferencja Discover Facebook and Instagram dla Facebook. W obu przypadkach agencja endorfina events odpowiadała za produkcję całego wydarzenia w tym za kreację, logistykę, budowę scenografii, obsługę techniczną.
– Wyjście poza granice kraju jest naturalną konsekwencją realizacji naszej strategii rozwoju. Przekraczamy granice dosłownie i w przenośni, dotyczy to zarówno naszych produkcji, jak i planów na przyszłość – mówi Michał Kaleta managing director endorfina events.
Zagranicznych klientów agencja pozyskuje w drodze przetargów.
H&M x Balmain – równoległa realizacja premiery nowej kolekcji francuskiego domu mody dla międzynarodowej sieciówki w Warszawie i Bukareszcie. Zgodnie z założeniami kolekcji industrialne wnętrza zamieniono na stację nowojorskiego metra. Do sali sprzedaży przeniósł gości wagon metra I specjalny mapping stworzony przez Pawła Przybyła.
Discover Facebook and Instagram dla Facebook przygotowana dla partnerów, współpracowników i mediów prezentująca dwa wiodące narzedzia mediów społecznościowych w procesie budowania marki. Konferencja odbyła się Palarelni Polis, miejsca łączącego nowoczesną technologię z ekologicznymi rozwiązaniami, stworzonego z myślą o młodych kreatywnych przedsiębiorcach.