MPI Poland o strategiach cenowych podczas Meetings Week Poland 2015

Stowarzyszenie MPI Poland w ramach Meetings Week Poland 2015 organizuje konferencję poświęconą budowaniu strategii cenowych oraz optymalnemu wycenianiu usług w branży spotkań.
 

MPI Poland Club zaprasza na swoje spotkanie, które odbędzie się w piątek 20 marca w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego, w ramach Meetings Week Poland. To już trzeci Meetings Week – największa impreza promująca i konsolidująca przemysł spotkań w Polsce, zainicjowana przez MPI Poland Club.
W jego pierwszej części szkolenia zaproszeni prelegenci będą przedstawiać w formie 30-minutowych prezentacji swoje doświadczenia i dzielić się praktykami w zakresie udzielania zniżek, budowania specjalnych ofert czy znaczenia ceny przy sprzedaży produktów luksusowych.
O jakości i cenie w organizacji wydarzeń będą dyskutowali przedstawiciele korporacyjnych działów zakupów i marketingu.
Druga część spotkania będzie miała charakter warsztatowy. Uczestnicy wspólnie z prelegentami będą dyskutować o tym, jak optymalnie wycenić usługę organizacji wydarzenia?
W konferencji wezmą udział m.in. Piotr Haładus, chief sales officer w Groupon Polska, Agnieszka Sapa, dyrektor Działu Hotel Solutions w Europie Centralno -Wschodniej oraz Rosji, HRS, Karolina Szulęcka, marketing manager, Ferrari, Magdalena Vielhaber, OEM/ FWS marketing activation manager w Castrol Polska, Piotr Burdzy, starszy specjalista negocjator w Orange Polska, Elżbieta Czarnocka, dyrektor Działu Zakupów Materiałów i Usług Nieprodukcyjnych Grupy Polpharma, Renata Razmuk, key account manager w Dyrekcji Sprzedaży Zbiorowej i Specjalnej Renault Polska.
Spotkanie w ramach Meetings Week Poland połączone jest dorocznym General Assembly członków MPI. Konferencja odbędzie się 20 marca, w godz. 10.30-16.30. Przed spotkaniem MPI organizatorzy zapraszają do udziału w biegu: Obiegnij Narodowy.

Program

Rejestracja

 

W ramach Meetings Week Poland 2015 odbędą się:

  • Poland - Meetings Destination: Rozwój przemysłu spotkań i turystyki przyjazdowej. Druga edycja. (16 marca, organizator: The Warsaw Voice)
  • Zarządzanie bezpieczeństwem podczas wydarzeń (17 marca, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
  • Akademia SOIT: Siła Motywacji (18 marca, organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel)
  • Spotkanie convention bureaux (19 marca, organizator: Polska Organizacja Turystyczna, Poland Convention Bureau)
  • Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla twojego obiektu (19 marca, organizator: Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce)
  • MPI Poland Spring Meeting & General Assembly 2015 (20 marca, organizator MPI Poland Club)
  • X Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw (20 marca, organizator Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)
  • MP Power Night – gala finałowa konkursu MP Power Awards (20 marca, organizator MeetingPlanner.pl).

 

Konferencje w ramach Meetings Week Poland odbędą się w Centrum Biznesowym Stadionu Narodowego w Warszawie w dniach 16-20 marca.
Udział w MWP jest płatny. W formularzu rejestracji znajduje się szczegółowy cennik. Bezpłatnym wydarzeniem jest Poland - Meetings Destination (udział na podstawie rejestracji) oraz gala MP Power Night w Multikinie Złote Tarasy (udział na podstawie zaproszeń). Spotkanie convention bureaux jest zamknięte. 
FORMULARZ REJESTRACJI
www.meetingsweek.pl


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl