Enea SA wybierze agencje eventowe

Enea rozpoczęła proces wyboru agencji, które wesprą grupę w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych. Spółka podpisze umowę ramową na dwa lata z maksymalnie trzema agencjami.
Przedmiotem umowy jest wspierania przez agencje działań Enea SA w zakresie organizacji imprez promujących spółkę bądź oferowane przez nią produkty. Usługi agencji mają dotyczyć m.in. przygotowywania koncepcji, kompleksowej organizacji i realizacji spotkań z klientami biznesowymi, wydarzeń skierowanych do klientów indywidualnych, akcji promocyjnych i ambientowych czy wydarzeń wewnętrznych. W ramach tej współpracy przewidziane są także wsparcie w realizacji działań z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR, produkcji materiałów promocyjno–ekspozycyjnych czy organizacja uczestnictwa spółki w wydarzeniach zewnętrznych m.in. kulturalnych i sportowych.
Oferty można składać do 11 października (do godz. 12.). O wyborze oferty w 70 proc. zadecyduje kryterium cenowe, w 30 proc. kryterium jakościowe, czyli doświadczenie zespołu skierowanego do obsługi projektów, będących przedmiotem przetargu.
Szczegóły