Jubileuszowy Event Biznes w październiku

Stowarzyszenie Branży Eventowej zaprasza na piątą edycję konferencji Event Biznes. W programie m.in. o wydarzeniach w strategii firm i marek, komunikacji za pomocą wydarzeń, innowacjach i przepisach prawa.
Konferencja Event Biznes odbędzie się 19 października, w Ptak Warsaw Expo. Założeniem programu jest przedstawienie możliwości zastosowania narzędzi z zakresu event marketingu w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, instytucji, stowarzyszeń. Pozycja eventu jako narzędzia komunikowania się i event marketingu jako znaczącego elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej – zdaniem organizatorów – wyraźnie się umacnia. Są to narzędzia, których stosowanie daje ogromny potencjał w realizacji celów biznesowych, budowania relacji, zarządzania w kontekście współczesnych wyzwań, jakimi są m.in. deficyt zaangażowania, czy przeładowanie informacyjne. - Tegoroczna edycja Event Biznes ma pomóc w znalezieniu odpowiedzi jak skutecznie sobie radzić z problemami przemysłu spotkań w XXI wieku. Dodaje, że program wydarzenia został skonstruowany pod kątem jak najszerszego dostępu uczestników konferencji do użytecznych, praktycznych, przekazywanych przez wybitnych specjalistów informacji - podkreśla Marta Chmielewska, dyrektor programowa konferencji oraz prezes zarządu SBE.
Z okazji piątej, jubileuszowej edycji konferencji Event Biznes jeden z tematów poświęcony będzie celebracji, która często jest głównym celem eventów. O tym, jak sposobach wyrażania celebracji, które obecnie mogą stanowić wyzwanie, powie profesor Jerzy Bralczyk.
Zagadnienie event marketingu w zintegrowanej komunikacji marketingowej marki Ericsson z perspektywy globalnej i lojalnej przedstawi Michiel Pool, head of Global Events External Activation and Engagement, Ericsson. Piotr Psyllos (wynalazca, programista, elektronik, informatyk) skupi się na na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, które mogą być wykorzystane w przemyśle spotkań. Opowie m.in. o botach i uczeniu maszynowym w planowaniu i realizacji wydarzeń.
Event staje się coraz ważniejszym narzędziem w procesie budowania marki pracodawcy. Temat został już zaznaczony w ubiegłorocznej konferencji. W tym roku zaplanowana jest jego kontynuacja. Ogólną perspektywę osadzoną w podstawach socjologicznych przedstawi dr Tomasz Sobierajski (socjolog), skupiając się na tym, jak zatrzymać pokolenie X, wzmocnić grupę wiekową Y i zachęcić generację Z.
Adwokat Michał Kibil przedstawi najważniejsze zmiany w prawie z ostatnich miesięcy, które w bezpośredni sposób dotykają organizatorów eventów, zarówno klientów, jak i wykonawców.
Program konferencji Event Biznes ma dostarczyć: praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu, inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów, wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii, wymianę doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania oraz wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń, dotyczące funkcjonowania w branży eventowej.
Konferencja Event Biznes jest skierowana managerów, dyrektorów działu marketingu, specjalistów z sekcji zakupów oraz członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację i marketing, ekspertów PR i HR w świat informacji z zakresu budowania marki oraz korzyści sprzedażowo-wizerunkowych, wykorzystywanych w event marketingu.
MeetingPlanner.pl jest partnerem merytorycznym Event Biznes.