Procon/Polzak 2018: wśród tematów współpraca agencji z korporacjami

Na temat współpracy agencji z klientami korporacyjnymi a także zakupów usług marketingowych oraz eventów będą rozmawiać uczestnicy konferencji Procon/Polzak 2018. Będzie to już piąta edycja tego spotkania, które ma charakter platformy wymiany wiedzy branżowej, najlepszych praktyk z zakresu zakupów, zarządzania łańcuchem dostaw oraz budowania zespołów.
Efektywna współpraca na linii agencje – klienci korporacyjni to od dawna temat dyskusji, a obie strony podkreślają ważność komunikacji w swoich relacjach i projektach, dlatego po raz kolejny, zagadnienia związane z zakupem usług marketingowych obejmują jeden z głównych bloków tematycznych spotkania.
O najnowszych trendach w zakupach usług marketingowych z perspektywy polskiej i zagranicznej, opowiedzą Jennie Arvenäs z Tele2 (Szwecja) oraz Wojciech Ostrowski z agencji Allegro. Głównym tematem ich wystąpienia będzie live brand experience oraz to, dlaczego opłaca się w niego inwestować, a także jakie kryteria poza ceną można stosować przy zakupie takich usług. Będzie także mowa o nowych technologiach, które nie tylko pomagają ewaluować działania live brand experience, ale również generować oszczędności.
Na podstawie przykładowej kampanii w mediach, Rafał Szysz i Anna Klimek z firmy doradczej Stars, zaprezentują nie tylko potencjał optymalizacyjny, jaki kryje się w tej kategorii zakupowej, ale również powiedzą, jak przygotować się do współpracy z domem mediowym i jak taką współpracę uczynić policzalną. Poruszone zostaną też kwestie produkcji samych materiałów reklamowych.
Uczestnicy konferencji będą mogli również wziąć udział w panelu dyskusyjnym, w którym tematem przewodnim będzie podejście negocjatorskie win-win-win. Eksperci, Ewelina Czuba (TVP Telewizja Polska), Robert Kruk (Polpharma) oraz Jakub Bierzyński (Dom mediowy OMD) rozmawiać będą o efektywnej współpracy klienta, domu mediowego i mediów oraz o znaczeniu transparentności przetargu dla każdej ze stron, a także o cenie, jako wyznaczniku efektywności działań.
Natomiast podczas stolika tematycznego pod nazwą „zakup mediów” poruszone zostaną tematy dotyczące tworzenia umów z domem mediowym, metod weryfikacji i rozliczenia warunków mediowych, czyli nadzoru nad wykonaniem kontraktu, mediowego audytu finansowego, jako zabezpieczenia należnych rabatów obrotowych oraz optymalizacji wydatków – przy kosztorysowaniu produkcji spotów reklamowych, przetargach na dom produkcyjny i nadzorze nad samą produkcją
Gościem specjalnym wydarzenia będzie ikona zakupów dr Peter Kraljič, twórca spopularyzowanego modelu analitycznego, który nieustannie od 35 lat jest wykorzystywany w działach zakupów na całym świecie.
– Procon/Polzak stanowi kompendium wiedzy specjalistycznej na temat trendów rynkowych, innowacyjnych rozwiązań oraz metod tworzenia i zarządzania działami zakupów. Jednocześnie, od lat, tworzy platformę networkingową dla wszystkich przedstawicieli branży zakupowej – podsumowują organizatorzy Mateusz Borowiecki, dyrektor zarządzający w OptiBuy, oraz Andrzej Zawistowski, członek zarządu w PSML.
Proncon/Polzak odbędzie się w Hotelu Marriott w Warszawie, w dniach 22 – 23 października 2018.
Organizatorzy to: OptiBuy oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML). MeetingPlanner.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej informacji: www.konferencja-proconpolzak.pl