Procon/Polzak 2018: wśród tematów współpraca agencji z korporacjami

Na temat współpracy agencji z klientami korporacyjnymi a także zakupów usług marketingowych oraz eventów będą rozmawiać uczestnicy konferencji Procon/Polzak 2018. Będzie to już piąta edycja tego spotkania, które ma charakter platformy wymiany wiedzy branżowej, najlepszych praktyk z zakresu zakupów, zarządzania łańcuchem dostaw oraz budowania zespołów.

Efektywna współpraca na linii agencje klienci korporacyjni to od dawna temat dyskusji, a obie strony podkreślają ważność komunikacji w swoich relacjach i projektach, dlatego po raz kolejny, zagadnienia związane z zakupem usług marketingowych obejmują jeden z głównych bloków tematycznych spotkania.
O najnowszych trendach w zakupach usług marketingowych z perspektywy polskiej i zagranicznej, opowiedzą Jennie Arvenäs z Tele2 (Szwecja) oraz Wojciech Ostrowski z agencji Allegro. Głównym tematem ich wystąpienia będzie live brand experience oraz to, dlaczego opłaca się w niego inwestować, a także jakie kryteria poza ceną można stosować przy zakupie takich usług. Będzie także mowa o nowych technologiach, które nie tylko pomagają ewaluować działania live brand experience, ale również generować oszczędności.

Na podstawie przykładowej kampanii w mediach, Rafał Szysz i Anna Klimek z firmy doradczej Stars, zaprezentują nie tylko potencjał optymalizacyjny, jaki kryje się w tej kategorii zakupowej, ale również powiedzą, jak przygotować się do współpracy z domem mediowym i jak taką współpracę uczynić policzalną. Poruszone zostaną też kwestie produkcji samych materiałów reklamowych.

 

Uczestnicy konferencji będą mogli również wziąć udział w panelu dyskusyjnym, w którym tematem przewodnim będzie podejście negocjatorskie win-win-win. Eksperci, Ewelina Czuba (TVP Telewizja Polska), Robert Kruk (Polpharma) oraz Jakub Bierzyński (Dom mediowy OMD) rozmawiać będą o efektywnej współpracy klienta, domu mediowego i mediów oraz o znaczeniu transparentności przetargu dla każdej ze stron, a także o cenie, jako wyznaczniku efektywności działań.
Natomiast podczas stolika tematycznego pod nazwą „zakup mediów” poruszone zostaną tematy dotyczące tworzenia umów z domem mediowym, metod weryfikacji i rozliczenia warunków mediowych, czyli nadzoru nad wykonaniem kontraktu, mediowego audytu finansowego, jako zabezpieczenia należnych rabatów obrotowych oraz optymalizacji wydatków – przy kosztorysowaniu produkcji spotów reklamowych, przetargach na dom produkcyjny i nadzorze nad samą produkcją

Gościem specjalnym wydarzenia będzie ikona zakupów dr Peter Kraljič, twórca spopularyzowanego modelu analitycznego, który nieustannie od 35 lat jest wykorzystywany w działach zakupów na całym świecie.
– Procon/Polzak stanowi kompendium wiedzy specjalistycznej na temat trendów rynkowych, innowacyjnych rozwiązań oraz metod tworzenia i zarządzania działami zakupów. Jednocześnie, od lat, tworzy platformę networkingową dla wszystkich przedstawicieli branży zakupowej – podsumowują organizatorzy Mateusz Borowiecki, dyrektor zarządzający w OptiBuy, oraz Andrzej Zawistowski, członek zarządu w PSML.

Proncon/Polzak odbędzie się w Hotelu Marriott w Warszawie, w dniach 22 – 23 października 2018.
Organizatorzy to: OptiBuy oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML). MeetingPlanner.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej informacji: www.konferencja-proconpolzak.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl