Restauracja Belvedere wspiera walkę z rakiem piersi

Restauracja Belvedere po raz dziesiąty wspiera Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estēe Lauder Companies – październik 2018. Przez cały miesiąc goście restauracji będą mieć możliwość skosztowania specjalnego „Różowego Deseru” czyli waniliowego kremu bawarskiego z galaretką malinową i chrupiącym ciastkiem z białej czekolady. Kampania ponownie została zainaugurowana w tej restauracji na spotkaniu prasowym, w lipcu tego roku.
Część dochodu ze sprzedaży przekazana zostanie na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1. Badania te prowadzone są pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
Różowa Wstążka jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych światowych symboli akcji filantropijnych. Organizowana pod jej znakiem BCC - Breast Cancer Campaign, już od 26 lat, szerzy na całym świecie świadomość o raku piersi oraz zbiera fundusze na naukowe badania medyczne.
Październik zwyczajowo jest miesiącem Różowej Wstążki. To wtedy partnerzy oraz firmy wspierające akcję wprowadzają do swojej oferty produkty i usługi, z których część dochodu przeznaczona jest na ten szczytny cel. W Polsce Kampania przeprowadzana jest od 10 lat.
Tegroczną akcję w Polsce zainaugurowała konferencja prasowa, która gościnnie odbyła się w Restauracji Belvedere (3 lipca). Podczas wydarzenia zaproszeni goście: media, partnerzy i osobowości świata kultury celebrowali zebranie ponad miliona złotych na badania nad rakiem piersi, które to fundusze udało się zgromadzić od 2009 roku.