Dom mediowy OMD zorganizuje strefę Wedla podczas targów PGA

Podczas targów PGA (Poznań Game Arena), które odbędą się 12 października 2018, marka E.Wedel będzie obecna wśród wystawców wydarzenia z własną, gamingową strefą, proponując uczestnikom nietypowe atrakcje i gry, w których najważniejsza będzie nie rywalizacja, ale dobra zabawa. Za realizację projektu odpowiada dom mediowy OMD.

 

Będzie to kolejna odsłona projektu Wedel Up! zainicjowanego na Intel Extreme Masters Katowice 2018. E.Wedel ponownie wchodzi w świat profesjonalnego e-sportu z misją przywrócenia w graczach dziecięcej radości z grania.

Działania rozpocznie „Rozgrzewka przed e-sportem”, której celem jest „rozgrzanie” graczy przed PGA 2018. W kampanii display’owej, która rozpoczęła się 27 września 2018, zagrają oni inaczej za pomocą nietypowych retro gier mobilnych, takich jak popularny niegdyś labirynt. Po rozgrzewce przyjdzie czas na punkt kulminacyjny – PGA 2018 – podczas którego E.Wedel będzie obecny z najbardziej czekoladową strefą Wedel UP!

Ponownie tym, co będzie wyróżniało stoisko marki, ma być zupełnie inne podejście do grania, któremu przewodzi hasło „Zagrajmy inaczej”. Dla uczestników PGA zostały przygotowane stanowiska do dwóch gier: CS:GO oraz Fortnite z oryginalnymi zasadami. W rozgrywkach nie będzie wygranych, liczyć się będzie dziecięca radość, kreatywność i dobra zabawa.

- Im bardziej świat gier się profesjonalizuje, tym częściej gracze zapominają o radości związanej z ich ulubionym hobby. Po sukcesie Wedel Up! na IEM Katowice 2018 postanowiliśmy kontynuować działania w tym kierunku, łącząc świat marki z gamingiem. Zamiast podejścia „Level Up”, czyli zdobywania kolejnych poziomów, E.Wedel proponuje „Wedel Up!” czyli więcej beztroskiej zabawy i dziecięcej radości – mówi Magdalena Kołodziejska, kierownik komunikacji marketingowej w Lotte Wedel.

W budzeniu dziecięcej radości na Poznań Game Arena i tym razem pomoże  czwórka popularnych gamerów, których będzie można spotkać w strefie Wedel Up! w duetach. Zgodnie jednak z hasłem „Zagrajmy inaczej” nie będą to duety oczywiste. Każda para będzie złożona z youtubera oraz streamera, czyli twórcy aktywnego na  platformie Twitch. Wśród gamerów znajdą się: Manoyek (Fortnite) i Pago (CS:GO) oraz SkyeN (Fortnite) i Blackfireice (Heartstone).

Na stoisku Wedel Up! nie zabraknie również wielu słodkich konkursów, maszyny vendingowej, w której będzie można wygrać produkty E.Wedel oraz wielkiej, czekoladowej rzeźby, którą uczestnicy Poznań Game Arena będą mogli zjeść wspólnie.

Za obsługę  projektu odpowiadają: Walk PR (komunikacja i działania z influencerami), Geometry Global (komunikacja w internecie) i OMD (współpraca z PGA i koordynacja projektu).
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl