MyPlace i Ibento obsłużą eventy Grupy Energa

Dwie agencje MyPlace i Ibento złożyły najkorzystniejsze oferty w przetargu dotyczącym kompleksowej obsługi eventów i wydarzeń specjalnych dla Energa-Obrót SA. Budżet przeznaczony na ten cel wynosi 4 944 600 zł.
W przetargu oferty złożyło 10 firm, były to: New Look Advertising (wartość oferty - 4,37 mln zł), Ibento (4,41 mln zł), Kombinat (3,53 mln zł), Horeca Group (4,79 mln zł), My Place (4,61 mln zł), Allegro (132,68 tys. zł), Apella (4,92 mln zł), Red&Events (4,8 mln zł), Live (114,39 tys. zł) i Grupa Promocyjna Maxpoint (4,79 mln zł).
Przedmiotem zamówienia była kompleksowa obsługa, przygotowanie i organizacja eventów (wydarzeń, imprez, pikników) i innych działań promocyjnych zlecanych przez spółkę w ramach zawartej umowy ramowej. Mają to być takie przedsięwzięcia jak na przykład konferencje, akcje sportowe, wspierające sprzedaż, działania promujące punkty sprzedaży Energa-Obrót SA, spotkania z klientami biznesowymi, warsztaty produktowe, eventy sportowe promujące wizerunek marki, a także działania z zakresu marketingu relacji.
Celem umowy ramowej jest ustalenie warunków cenowych dla przyszłych zamówień, jakie Energa będzie udzielała wykonawcom na podstawie zamówień cząstkowych.
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie do wyczerpania budżetu, maksymalnie w okresie 36 miesięcy.