Zakłady Henryk Kania i Energylandia organizują event halloweenowy

Promocja nowego produktu – kabanosów dyniowych to cel eventu halloweenowego organizowanego przez zakłady mięsne Henryk Kania wspólnie z parkiem rozrywki Energylandia. Organizatorzy nie korzystają z pomocy agencji.
- W okresie od 18 do 28 października 2018 zapraszaamy do parku Energylandia na inaugurację wyjątkowego okresu Halloween, którego finał odbędzie się podczas eventu Halloween Night - 27 października.W tym magicznym okresie przygotowane będą przede wszystkim wyjątkowe dekoracje i stylizacje naszego parku, potęgujące emocje i mroczny czas Halloween. Spodziewać się można czarownic, duchów, czarnych kotów i wszystkich innych postaci, które przybiorą upiorne oblicza. Przygotowane będą tematyczne zabawy, konkursy i animacje i mnóstwo niespodzianek na terenie całego Parku. W weekend 27-28 października dodatkowo przygotowujemy sampling produktów i wspólne konkursy naszych zakładów i Energylandii, degustacje i zabawy – wyjaśnia Paweł Sikora, public relations manager Zakładów Mięsnych Henryk Kania.
Goście odwiedzający Energylandię będą mogli degustować nowe kabanosy z dynią i imbirem, które powstały z okazji Halloween. Na opakowaniu produktu widnieje logotyp Energylandii sygnalizujący kolejny wspólny konkurs, w którym nagrodami będą między innymi wejściówki do parku rozrywki.
Kabanosy będą w sprzedaży od 15 października 2018 na akcjach in-out w wybranych sieciach handlowych, w tym w Auchan, Aldi, Intermarche czy Kaufland.
Współpraca Zakładów Mięsnych Henryk Kania z największym parkiem rozrywki rozpoczęła się w czerwcu 2018, kiedy to na ternie parku zorganizowano event na dzień dziecka związany z wędlinami z linii stworzonej dla dzieci sygnowanej logo Disney Kitchen.