Agnieszka Jaworska w programie D&AD Impact Academy

Agnieszka Jaworska, innovation & creative leader firmy Brave Unicorns, jako pierwsza Polka, wzięła udział w D&AD Impact Academy w Nowym Jorku. Do programu zakwalifikowano 40 osób.
D&AD Impact Academy to program przeznaczony dla kreatywnych z branży marketingowej z całego świata, zarówno reprezentujących znane firmy, jak i start-upy czy organizacje pozarządowe. Jego celem jest wymiana doświadczeń i inspiracji, poprzez wspólne spotkania i dyskusje.
Wśród prowadzących warsztaty był Tim Lindsay, dyrektor generalny D&AD, Bill Tai, inwestor i wiodąca postać w segmencie Blockchain, który wraz z Aaronem Gershenbergiem, założycielem Silicon Valley Bank Capital oraz SVB Capital mówił na temat „Wish I Would Known That”. Odbywały się także sesje mentorskie 1-2-1 i grupowe, których uczestnicy rozmawiali z mentorami o największych wyzwaniach swoich projektów i biznesu.
Mentorami i głównymi spikerami warsztatów byli także: Paul Herz, dyrektor zarządzający działami produkcyjnymi BLDG 8 i Facebook AR / VR, który opowiadał na temat „Food for Thought” i poruszał kwestie rozwoju w dużych firmach, oraz Ben Cooper, założyciel i dyrektor zarządzający Tricky Jigsaw, najbardziej innowacyjnej firmy według Australian Financial Review, który mówił na temat „Make Creativity Your Business”.
Shana Dressler, między innymi dyrektor wykonawczy Google 30 Weeks, prowadziła inkubator dla przedsiębiorców, który Fast Company wymienił jako jeden z 10 najbardziej innowacyjnych. Wśród prowadzących byli także: Joanna Catalano, dyrektor generalny iProspect Asia Pacific z siedzibą w Singapurze, która zarządza zespołem 1000 ekspertów cyfrowych na 14 rynkach,, oraz Tomas Kolster, profesjonalista reklamy, twórca książki „Goodvertising, doświadczony prelegent SXSW, Eburobest, ad:tech, określony przez The Huffington Post mianem „Inspirującego Lidera”, którzy mówili na temat „Scaling Without Selling Your Soul”.
- D&AD Impact Academy to wyjątkowa okazja dla kreatywnych liderów nastawionych na napędzanie pozytywnych zmian do uzyskania wiedzy i inspiracji od najlepszych profesjonalistów z całego świata. To także międzynarodowe miejsce spotkań twórców projektów na najwyższym szczeblu, o których najczęściej czytamy w globalnych branżowych czasopismach. Atmosfera była niesamowita. Cieszę się, że mogłam ją celebrować – podsumowuje Agnieszka Jaworska.
D&AD organizuje także konkurs, w którym nagradzane są najbardziej kreatywne pomysły w różnych obszarach działalności.
Agnieszka Jaworska to organizatorka warsztatów w kreacji filmów 360°. Jest zdobywczynią trzeciego miejsca w pierwszym na świecie Hapticathonie. Jest także scenarzystką i reżyserką filmów krótkometrażowych z zamiłowaniem do mediów cyfrowych i wirtualnej rzeczywistości. Promotorka Berlin Music Video Awards.