#TylkoRazem – nowa kampania Warszawskiej Organizacji Turystycznej
Akcja #TylkoRazem to rozpoczęta właśnie przez Warszawską Organizację Turystyczną (WOT) kampania promocyjna Warszawy, która ma być wyrazem współdziałania i dialogu członków stowarzyszenia. Będzie realizowana w mediach społecznościowych. Potrwa 14 dni.
Akcja ma mieć charakter dialogu, w którym członkowie WOT, poprzez posty w mediach społecznościowych, będą o sobie wspominać, przypominać, informować o nowej ofercie i składać sobie nawzajem życzenia lepszej przyszłości. Udział w niej jest dobrowolny, potwierdzonym zgłoszeniem (obecnie do akcji zgłosiło się niemal 60 podmiotów).
– Ostatnie miesiące pokazały, że po stronie podaży istnieje niezwykła kreatywność, a jednocześnie duża odpowiedzialność za zdrowie pracowników i klientów. Poszczególne sektory wdrażają kolejne wytyczne, stosując się do wciąż nowych regulacji i obostrzeń. Oferowany przez branżę produkt zmienia się każdego dnia. Zwiedzanie online, oferty świadczone za bon turystyczny, oferty lekcji online dla nauczycieli, jedzenie na wynos, sesje zdjęciowe w obiektach, home office w hotelach, czy transport bądź obiekty użyczane dla potrzeb służby zdrowia. Nowa oferta jest odpowiedzią na nowe oczekiwania. I o tym także jest ta akcja. O nowej ofercie naszych członków, dopasowanej do aktualnej sytuacji – informuje Barbara Tutak, prezes zarządu WOT. – Ta kampania pokazuje też, że mocno zintegrowani pozostaniemy w pełnym składzie i razem działać będziemy w 2021 r. Ta kampania jest też swoistym networkingiem, wszyscy którzy wezmą w niej udział będą wzajemnie dzielić się informacją o nowej ofercie, dopasowanej do aktualnej sytuacji – podsumowuje.
Udział w akcji polega na zrobieniu zdjęcia lub nagraniu materiału wideo, a następnie przygotowaniu postu na Facebooka, w którym uczestnik opisze wybrane miejsce, atrakcję lub obiekt z aktualnej oferty członków WOT. Treść emitowanych postów zależeć będzie wyłącznie od członków biorących udział w akcji #TylkoRazem. Przygotowanie postu może się odbyć poprzez fizyczne odwiedziny w miejscu, o którym się przypomina (jeśli pozwala na to reżim sanitarny i uczestnik wyrazi taką chęć) lub poprzez odwiedzenie strony www danego miejsca. Prezentowany materiał powinien uwzględnić aspekt bezpieczeństwa i nowych stale zmieniających się obostrzeń. W emitowanym poście dokonuje się oznaczenia wybranego członka WOT. Emisja postów dokonywana będzie na podstawie przygotowanego harmonogramu.