Allegro: zmiana nazwy i rebranding

Allegro Smart Communications zmienia się w Allegro Brand Experience Agency. Nowa nazwa i towarzyszący jej rebranding finalizuje proces zmian strategicznych w agencji, których podstawą była rozbudowa zespołów.

 

Dotyczyło to zespół zajmujących się client service, kreacją i komunikacją, w tym digitalem, social mediami i motion. Wzmocnienie kompetencji pozwoliło na poszerzenie oferowanego serwisu. Agencja dołączyła także do Baltic Event Industry Club, aby wymieniać się doświadczeniami i know-how ze specjalistami z 10 państw regionu.
 

– Wydarzenia live były zawsze kluczowe dla naszej działalności. Nasze doświadczenia wskazywały, że klienci najlepiej osiągają swoje cele, kiedy rozbudowujemy eventy o kompleksową obsługę łączącą komunikację i nowe technologie – mówi Anna Gogacz, general manager Allegro. – Wiemy, że aktywne przeżywanie daje więcej niż pasywna obserwacja. To doświadczenia trwale łączą marki z konsumentami i dają emocjonalne paliwo do budowania relacji, szczególnie, kiedy jest to mix działań offline & online. Brand experience to trend przyszłości, który dzieje się na naszych oczach, dlatego rozwijając agencję zmieniamy się, by jak najlepiej realizować takie projekty – podsumowuje Gogacz.
 

 

Zmiany strategiczne finalizuje rebranding zrealizowany wewnętrznie przez dział kreatywny agencji. Nowością jest wprowadzenie sygnetu, który może działać zamiennie z logotypem, tworzą go dwie nakładające się na siebie wielkie litery A – Allegro Agency. Taki zabieg kreatywny pozwala na sygnowanie projektów. Wykorzystanie logotypu będzie stosowane wymiennie z utworzonym z niego patternem.
 

– W nowej identyfikacji odwołujemy się do naszej przeszłości i 27-letniej działalności. Wykorzystujemy pięciolinię jako podkreślenie naszej muzycznej nazwy i początków Allegro jako agencji artystycznej. Współcześnie pięciolinia stanowi dla nas akapity do uporządkowanego wyrażania naszego twórczego podejścia i wirtuozerii w tworzeniu projektów brand experience – wyjaśnia Martyna Ochojska, art director agencji. – Opieramy się na kolorach czerwonym i niebieskim. Pozostawiliśmy czerwień, bo jesteśmy dumni ze swoich korzeni, a czerwień była z nami od 1992 roku, tylko delikatnie ją odświeżyliśmy. Niebieski dodaliśmy jako ostry kontrast, aby jeszcze bardziej podkreślić swoją niezależność, ale też nowy, świeży powiew, bo wewnętrznie cały czas się zmieniamy i udoskonalamy - uzupełnia Ochojska.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl