Nowe logo ICP Group
ICP Group ma nową identyfikację wizualną. Nowe logo ma wspierać wizerunek firmy jako nowoczesnego, doświadczonego i odważnego partnera, który dąży do ciągłego rozwoju.
W logo wpisany jest symbol nieskończoności, kolorystyczne wariacje to biel, czerń i żółć. Logo ma oddawać wartości, którymi ICP Group kieruje się od prawie 20 lat.
- Nasz nowy wygląd świetnie oddaje charakter i odwagę w działaniu – to nie jest delikatny lifting, to kompletnie nowa jakość – mówi Krzysztof Michniewicz, prezes ICP Group. - Jest też potwierdzeniem kompetencji zespołu, który opracował całą identyfikację. Jestem dumny, że ICP Group tworzy tak kreatywny i profesjonalny team - podkreśla.
ICP Group to firma działająca w branży MICE, sektorze custom publishing, kontencie i komunikacji wewnętrznej. Skupia w swoich strukturach specjalistów z zakresu: incentive, eventów, kontentu, programów wsparcia sprzedaży, a także DMC. Jak podkreśla, stawia na kreatywność, elastyczne podejście do pojawiających się wyzwań oraz szybkie reagowanie na potrzeby rynku. - We współpracy z klientami najistotniejsze są właśnie nieskończone spektrum możliwości oraz niestandardowe rozwiązania – dodaje prezes Michniewicz.
ICP Group SA jest notowana na rynku NewConnect w segmencie NC Focus.