Powstała agencja unique work, specjalizująca się w farmacji

Od stycznia 2019 roku działa nowa agencja unique work, która oferuje projekty edukacyjne, społeczne i marketingowe, w tym eventowe, głównie dla środowiska medycznego. Powstała w wyniku przekształcenia agencji G-Pharma-Consulting i oferuje szerszy zakres usług.
Agencja realizuje działania stacjonarne, e-learningowe i grywalizacyjne. W jej ofercie znajdują się działania eventowe - organizację konferencji czy sympozjów naukowych. Wdraża też projekty z zakresu obsługi kanałów komunikacji między innymi social media, digital marketing oraz tradycyjne contact center. W ofercie posiada również doradztwo strategiczne, marketing bezpośredni, kampanie edukacyjne i e-learningowe oraz aranżację artykułów i publikacji medycznych. Angażuje się w przedsięwzięcia CSR-owe, będąc twórcami autorskich, społecznych kampanii edukacyjnych o tematyce prozdrowotnej.
Zarząd unique work tworzą: dr med. Marta Pelc oraz dr n. med. Sebastian Kołodziej, współwłaściciele i członkowie zarządu.
Dr med. Marta Pelc doświadczenia zawodowe w obszarze zarządzania zdobywała, zajmując kierownicze stanowiska w koncernach medycznych, między innymi Eli Lilly, Solvay Pharma, Lek-Am czy Biogened. Jest lekarzem medycyny estetycznej. Członek Polskiego Towarzystwa Lekarzy Medycyny Estetycznej (POLME) oraz International Society of Aesthetic Trichology (ISAT). Absolwentka Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Białymstoku. W swoim dorobku naukowym posiada także dyplom Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Harward Business School.
Dr n. med. Sebastian Kołodziej współpracował między innymi z międzynarodowymi koncernami medycznymi, takimi jak Bristol Myerrs Squibb, Eli Lilly, Wyeth czy Abbott Laboratories. Jako lekarz specjalizuje się w medycynie estetycznej w zakresie laseroterapii, liposukcji ultradźwiękowej oraz zabiegach z wykorzystaniem komórek macierzystych. Członek POLME – Polskiego Towarzystwa Lekarzy Medycyny Estetycznej.
Kwalifikacje zawodowe rozwijał w ramach struktur renomowanych światowych towarzystw naukowych ECAMS – European College of Aesthetic Medicine & Surgery oraz American Academy of Aesthetic Medicine. Absolwent Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej. W swojej karierze zawodowej był także zaangażowany w produkcję cyklu programów medycznych „Sekrety Lekarzy“ oraz „Niezwykłe przypadki medyczne“ emitowanych przez stację TVN.
– Jako G-Pharma Consulting zrealizowaliśmy ponad 500 różnych projektów dla 100 klientów z branży healthcare i beauty. Podejmowaliśmy działania marketingowe na rzecz największych marek z branży farmaceutycznej: Pfizer, Sandoz, Sanofi, Novartis i Roche. To cenne doświadczenia, z których będziemy korzystać w przyszłości. Zespół unique work tworzą doświadczony zespół, współpracujący z firmami farmaceutycznymi oraz partnerami zewnętrznymi a także z branżą FMCG i retail. W unique work kładziemy nacisk na wszechstronność i kompleksowość działań marketingowych i komunikacyjnych – podkreśla dr Marta Pelc.