Targi przenoszą się do sieci – powstała Wirtualna Platforma Targowa!

Organizatorzy targów otrzymali nowe narzędzie do przeniesienia imprez do Internetu. Wirtualna platforma umożliwi realizację wydarzeń o dowolnej skali. Zapewni też wsparcie tradycyjnym eventom.
Targi w sieci dotąd były raczej uzupełnieniem tradycyjnych imprez. Firma Berm Creative Production Group, specjalizująca się w obsłudze takich wydarzeń, wprowadziła do oferty nową usługę. Wirtualna Platforma Targowa, poza wsparciem w realu, umożliwi całkowite przeniesienie imprezy do sieci.
– Oczywiście jest wiele narzędzi do digitalizacji oferty czy samych targów. Nasza oferta wyróżnia się wykorzystaniem doświadczeń, nabytych w trakcie wielu lat organizacji tradycyjnych wydarzeń. Chcemy stworzyć nową jakość takich usług, narzędzie atrakcyjne wizualnie ale przede wszystkim użyteczne i zapewniające realny kontakt pomiędzy kontrahentami oraz potencjalnymi klientami. Stawiamy na zaspokojenie potrzeb klientów, a nie tylko ładne opakowanie – mówi Małgorzata Łopatecka z firmy Berm Creative Production Group. Podkreśla, że po epidemii każda impreza będzie wymagała posiadania wirtualizacji, więc platforma zawsze będzie aktualna, przydatna i uzupełniająca dla targów tradycyjnych.
Pełna wirtualizacja
Platforma oparta jest o bardzo wydajną i prostą w obsłudze aplikację, specjalnie rozbudowaną o nowe funkcjonalności dedykowane wirtualnym targom. Zapewnia udział w targach nieograniczonej liczby wystawców i uczestników, wirtualne budowanie spersonalizowanych stoisk, interakcje w czasie rzeczywistym pomiędzy wystawcą a uczestnikiem, wymianę kontaktów oraz materiałów reklamowych, umawianie spotkań pomiędzy uczestnikami, udział w wydarzeniach towarzyszących, takich jak seminaria, konferencje czy spotkania prasowe, wysyłkę pakietów z gadżetami i materiałami informacyjno-promocyjnymi w formie drukowanej, dostarczenie pełnych statystyk odwiedzających, przeprowadzenie interakcji z uczestnikami na poziomie całych targów lub stoisk w postaci grywalizacji lub ankiet.
– Chcemy nie tylko dać narzędzie organizatorom, umożliwić udział w imprezie targowej bez wychodzenia z biura czy domu, ale też stworzyć niepowtarzalny klimat targów, przenieść do sieci unikatowość tego rodzaju wydarzeń, zintegrować społeczności wirtualnych eventów. Wszyscy będą mieli możliwość kontaktu nie tylko z wystawcami, ale również z innymi osobami odwiedzającymi targi, łatwe wyszukiwanie interesujących wystawców i uczestników, umówić spotkanie w dowolnym czasie – dodaje Małgorzata Łopatecka.
Motywacja i partnerstwo
Podstawowym celem każdych targów jest pozyskanie nowych partnerów biznesowych i wsparcie procesu sprzedaży produktów i usług. Berm liczy, że zmotywuje organizatorów i firmy do działania.
– Pokażmy, że potrafimy się dostosować do realiów. Targi w sieci to okazja do budowy relacji biznesowych, zareklamowania produktów, nawiązania partnerstwa, skorzystania z lepszych możliwości promocyjnych i marketingowych – mówi przedstawicielka Berm.
Platforma umożliwi tworzenie wirtualnych avatarów, streaming, prezentację wywiadów i konferencji video, stoisk/showroomów 3D, kampanii reklamowych.
Aplikacja jest bardzo bezpieczna, nie wymaga żadnych zgód, instalacji, działa w modelu SaaS (Software as a Service), jest wyjątkowo prosta w użytkowaniu.
– Jej opanowanie nie stanowi żadnego problemu, jest intuicyjne i przyjazne. Łatwo ją zaadaptować i dostosować do potrzeb – zapewnia Małgorzata Łopatecka.
Berm oferuje usługę w wielu wariantach, zapewnia pełne wsparcie techniczne i organizacyjne, pomoc w prezentacji wydarzeń, przygotowaniu kampanii promocyjnych, wiele opcji współpracy czy sprzedaży (rabaty, bilety, konfiguracje cenowe).
Dane kontaktowe:
BERM Creative Production Group
Ul. Wiśniowa 40B
02-541 Warszawa
- Edyta.grabowska@berm.eu, 790 260 015
- Malgorzata.lopatecka@berm.eu, 790 260 013
ARTYKUŁ PARTNERA