Ewesa - trzynaście lat na rynku

Agencja eventowa Ewesa obchodzi w tym roku 13. urodziny. Z doświadczeń agencji wynika, że mimo powszechnej digitalizacji i przeniesienia się wielu działań marketingowych do świata online, rola eventów ciągle rośnie, ponieważ marki mają świadomość tego, że nic nie zastąpi realnego kontaktu klienta z produktem.
Kilkanaście lat działalności agencji to tysiące wyprodukowanych wydarzeń marketingowych, w tym praca dla największych firm na świecie.
Ewesa od ośmiu lat wspiera eventowo jedną z największych firm FMCG – Pepsico i jako pierwsza w Europie organizowała kampanię Wyzwania Smaku Pepsi.
W portofolio agencji znajdują się także Super Pharm z eventem Beauty City, wnętrza loży VIP dla Kompanii Piwowarskiej, stworzenie i wprowadzenie na rynek konceptu gastronomicznego Enjoy food & life, a także wiele innych. Można wspomnieć także o future brands – i markach takich jak Naked, Quaker, Kevita, przy których launchu pracuje team agencji.
2018 rok przyniósł agencji nowe wyzwania i zrealizowane duże międzynarodowe produkcje, takie jak strefa hospitality Pepsi na finale Ligi Mistrzów w Kijowie, udział w konferencji Burger Kinga w Barcelonie czy strefa sponsorska na 25-leciu AmRest w Port Aventura na Costa Dorada.
W roku 2019 agencja wygrała kolejne przetargi i pracuje między innymi dla marek - Hermes Energy Group, Martini oraz VISA.
Agencja podkreśla też, że to, co na przestrzeni lat nie uległo zmianie i okazało się uniwersalnym sposobem na sukces, to oparcie działalności firmy na budowaniu relacji – i to w każdym wymiarze – dotyczącym zarówno teamu pracującego na co dzień przy projektach, klientów, jak i kontrahentów czy konsumentów - adresatów kampanii.