Radar Events po rebrandingu

Agencja Radar Events zmienia wizerunek. Po pięciu latach działalności, odświeżony został cały system identyfikacji wizualnej „Radara”.

Nowością i podstawową różnicą w logotypach – starym i nowym jest wydzielenie symbolu graficznego – sygnetu, który będzie można zobaczyć niezależnie na materiałach promocyjnych oraz informacyjnych agencji. Zmianą jest również możliwość różnej konfiguracji logotypu, ma to podkreślić elastyczność i nowoczesność nowego SIW-u.
Agencja przedstawiła także nową stronę internetową. Wirtualna wizytówka Radar Events ma w przejrzysty sposób przedstawić podział oferowanych usług na: Eventy, Web Design i Grafikę, Film i Fotografię oraz Projekty Własne.
– Wraz z rosnącymi wymaganiami rynku powiększyliśmy zakres naszej działalności, ale nie zapominamy również o własnym rozwoju i tworzeniu niezależnych projektów opartych na pasjach i marzeniach. Stąd czwarty filar naszego rozwoju – komentuje Radosław Rychlik, dyrektor generalny Radar Events.
Radosław Rychlik znalazł się w gronie trzech nominowanych do tytuły Kreatywny Roku Branży Eventowej 2014.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl