Radar Events po rebrandingu
Agencja Radar Events zmienia wizerunek. Po pięciu latach działalności, odświeżony został cały system identyfikacji wizualnej „Radara”.
Nowością i podstawową różnicą w logotypach – starym i nowym jest wydzielenie symbolu graficznego – sygnetu, który będzie można zobaczyć niezależnie na materiałach promocyjnych oraz informacyjnych agencji. Zmianą jest również możliwość różnej konfiguracji logotypu, ma to podkreślić elastyczność i nowoczesność nowego SIW-u.
Agencja przedstawiła także nową stronę internetową. Wirtualna wizytówka Radar Events ma w przejrzysty sposób przedstawić podział oferowanych usług na: Eventy, Web Design i Grafikę, Film i Fotografię oraz Projekty Własne.
– Wraz z rosnącymi wymaganiami rynku powiększyliśmy zakres naszej działalności, ale nie zapominamy również o własnym rozwoju i tworzeniu niezależnych projektów opartych na pasjach i marzeniach. Stąd czwarty filar naszego rozwoju – komentuje Radosław Rychlik, dyrektor generalny Radar Events.
Radosław Rychlik znalazł się w gronie trzech nominowanych do tytuły Kreatywny Roku Branży Eventowej 2014.