Druga edycja konferencji Event Biznes w październiku

Stowarzyszenie Branży Eventowej, organizator Event Biznes ogłosiło termin drugiej edycji wydarzenia. Tegoroczna konferencja odbędzie się 27 października w Expo XXI Warszawa.
Zgodnie z założeniami organizatora, konferencja Event Biznes będzie kontynuowana. Stowarzyszenie Branży Eventowej i powołana przez nie w marcu br. Rada Programowa konferencji zadecydowały, że tegoroczna edycja wydarzenia, o nieco zmienionej, jednodniowej formule, odbędzie się w drugiej połowie października.
W skład Rady Programowej drugiej edycji konferencji weszli przedstawiciele agencji eventowych i PR (a wśród nich Mariusz Pleban, Multi Communications, Marta Dunin-Michałowska, Mea Group, Sebastian Oprządek, El Padre, Paweł Trochimiuk, Partner of Promotion, Marta Harazińska, Perfectto, Olga Krzemińska-Zasadzka, Power i Szymon Walkiewicz, Walk Events), osoby odpowiedzialne za organizację wydarzeń w firmach i korporacjach (Seweryn Jakubiec, Ifinity, Jacek Caputa, Grupa Żywiec, Karol Kamas, Bank BGŻ, Robert Derkacz, ING i Ewelina Sobolewska, mBank) oraz eksperci ze świata nauki (Rafał Ohme, Mariusz Trojanowski i Krzysztof Celuch). Szczegółowy program konferencji, opracowany przez Radę Programową pod przewodnictwem dyrektorów programowych – Anny Nowakowskiej, członka zarządu SBE oraz Magdaleny Kondas, redaktor naczelnej MeetingPlanner.pl – ogłoszony zostanie w czerwcu.
Druga odsłona konferencji w jeszcze większym stopniu skupi się na aspektach istotnych dla przedstawicieli korporacji przy planowaniu wydarzeń specjalnych. Dedykowana będzie przede wszystkim managerom i dyrektorom działów marketingu i HR, managerom i specjalistom z działów zakupów oraz członkom zarządów odpowiedzialnym za komunikację w swoich firmach.
– Pierwsza edycja Event Biznes została wysoko oceniona przez jej uczestników, którzy podkreślali, że ta unikatowa w skali kraju inicjatywa jest bardzo potrzebna na polskim rynku wydarzeń – mówi Anna Nowakowska, członek zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej i dyrektor programowa konferencji Event Biznes. – Dlatego też zadecydowaliśmy o kontynuacji tego projektu, którego celem jest nie tylko poszerzanie wiedzy na temat event marketingu, ale i mobilizowanie do interdyscyplinarnej dyskusji z udziałem zarówno zleceniobiorców, jak i zleceniodawców eventów, na temat kondycji polskiej branży eventowej i perspektyw jej dalszego rozwoju.