Współpraca warunkiem rozwoju branży

fot. Bartek Photography
fot. Bartek Photography

Idea stowarzyszania się oraz branżowa współpraca pomagają budować pozycję branży eventowej, są trampoliną do jej rozwoju i umożliwiają skuteczniejsze odpowiadanie na bieżące wyzwania. Taka jest konkluzja dyskusji zorganizowanej przez Stowarzyszenie Branży Eventowej, poświęconej działalności stowarzyszeń branżowych na rynku eventowym.

W dyskusji na temat roli organizacji branżowych i wartości płynącej ze współpracy na rzecz rozwoju i profesjonalizacji rynku udział wzięli przedstawiciele Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”, MPI Poland, Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, Klubu Agencji Eventowch, SITE Poland oraz gospodarza spotkania Stowarzyszenia Branży Eventowej. 

Paneliści podsumowali najważniejsze kierunki działalności swoich organizacji, zwracając szczególną uwagę na istotę działań o charakterze edukacyjnym, które prowadzi każda z organizacji. Jak podkreślali, ich wartość dla rynku jest nie do przecenienia – dzielenie się wiedzą i doświadczeniem to ważny czynnik wzrostu świadomości przedstawicieli branży i jej zleceniodawców, wpływający na rozwój rynku, jego profesjonalizację oraz rosnącą jakość oferowanych usług MICE w Polsce. Zwrócono również uwagę na wysoką wartość współpracy i jednoczenia się w stawianiu czoła nie tylko wyzwaniom typowo branżowym, ale również tym o charakterze biznesowym, które dotyczą nie tylko rynku MICE. Dodatkowo, wymiana doświadczeń pomiędzy organizacjami działającymi w tej samej branży, lecz reprezentującymi jej różnych przedstawicieli i różne gałęzie – agencje eventowe, podwykonawców, lokalizacje eventowe, organizatorów incetive travel itd. – nie tylko wzajemnie wzbogaca wiedzę i zakres kompetencji poszczególnych organizacji, ale także umożliwia wymianę doświadczeń i wiedzy na temat dobrych praktyk stosowanych w poszczególnych segmentach branży i wzajemne wsparcie.
Debata „Wartość współpracy. O organizacjach branżowych” stanowiła jednocześnie otwarcie cyklu spotkań w gronie stowarzyszeń działających na polskim rynku MICE. Pierwsza debata nie tylko ujawniła prawdziwą wartość współpracy, ale również wskazała wyzwania, nad którymi warto pracować w tym różnorodnym, branżowym gronie. 

W debacie udział wzięli: Krzysztof Pobożniak (SOIT), Agnieszka Słowik (SITE Poland), Marta Kicler (MPI Poland), Sebastian Oprządek (KAE), Anna Jędrocha (SKKP) oraz Marta Dunin-Michałowska (SBE). Spotkanie poprowadziła Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl.
Spotkanie odbyło się 20 czerwca 2016 roku w warszawskim Teatrze Kamienica. Gości przywitali gospodarze spotkania – Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Emilian Kamiński, dyrektor Teatru Kamienica. W programie, oprócz debaty branżowej, znalazły się również: spektakl Teatru Kamienica „4 tony podłogi” w wykonaniu Pawła Burczyka, loteria wizytówkowa oraz poczęstunek ze specjałami autorskiej kuchni Teatru Kamienica.
MeetingPlanner.pl był patronem medialnym spotkania.

Zorganizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej debata „Wartość współpracy. O organizacjach branżowych” to siódme tego typu spotkanie branżowe, dedykowane zarówno przedstawicielom polskiego rynku eventowego, jak i ich zleceniodawcom.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl